Pastaraisiais metais privačių prekės ženklų produktai vis dažniau atsiduria pirkėjų krepšeliuose. Taip yra todėl, kad nuolat plečiamas jų asortimentas leidžia įsigyti ne tik pagrindinių, tačiau ir įmantresnių prekių. Privačiais prekės ženklais pažymėtos prekės būna iki 20 proc. pigesnės nei analogiški žinomesnių gamintojų produktai. Tokios produktų linijos, išsiskiriančios neįmantria pakuote ir nedidelėmis kainomis, natūraliai pirkėjams kelia vieną klausimą „Kodėl taip pigu?“
Jei skonis toks pats – tai kodėl pigiau?
Didžiausias kainų skirtumas tarp privačių prekės ženklų produktų ir žinomų gamintojų prekių susidaro ne dėl kokybės (visiems gamintojams žaliavos kainuoja panašiai), bet dėl rinkodaros. Norėdamos, kad pirkėjas pasirinktų būtent jų prekę, įmonės daug investuoja į prekės pakuotę, reklamą, platinimą. Tai dažniausiai ir lemia kainos skirtumą. Nepaisant augančio privačių prekės ženklų populiarumo, visuomenėje vis dar vyrauja įsitikinimas, kad nedidelė produkto kaina rodo prastesnę kokybę ir atvirkščiai.
„Prekybos tinklas „IKI” valdo du privačius prekės ženklus, norintiems taupyti. Gaminant „CENTO“ ir „IKI“ privačių prekės ženklų produkciją, mes pirmiausia sutaupyti galime dėl didelių prekių gamybos kiekių. Išvengiame ir kitų kaštų, kurių neprireikia gaminant pačių valdomus prekės ženklus: mūsų produkcijai nereikalingos įmantrios pakuotės ar investicijos į jų reklamą ir distribuciją. Tad tai, ką sutaupome, leidžiame sutaupyti ir mūsų pirkėjams“, – teigia prekybos tinklo „IKI“ Viešųjų ryšių departamento vadovas Andrius Petraitis.
Kai gaminti apsimoka
Privačių prekės ženklų asortimente – nemažai maisto produktų. Nors tai sudaro galimybę pirkėjams sutaupyti gaminant, atsiranda tų, kurie abejoja ar pigiau pagamintas patiekalais bus toks pat skanus. „Mes nuolatos tikriname savo privačių prekės ženklų produktų kokybę. Taip pat atliekame „aklas“ degustacijas. Taip sužinome kaip pirkėjas vertina produktą nematydamas pakuotės. Rezultatai stebina – neretai privataus prekės ženklo produkto įvertinimas būna geresnis nei kito rinkoje gerai žinomo gamintojo produkto“, - kalba A. Petraitis.
Sutaupyti gaminant siūlo prekybos tinklo „IKI“ kulinarai – šie dalinasi makaronų su sūdyta lašiša ir sūriu receptu, gaminamu iš „CENTO“ linijos produktų. Šis patiekalas puikiai tiks nebrangiai vakarienei dviems asmenims.
Ingredientai
Makaronams su sūdyta lašiša ir sūriu pagaminti jums reikės šios „CENTO“ produkcijos: sūdytos lašišos (apie 150 g), vieno kiaušinio, pusantros stiklinės pieno ir žiupsnelio pipirų. Kelių kitų produktų rasite „IKI“ prekės ženklo produktų linijoje: apie 200 g makaronų ir 100 g sūrio.
Paruošimas
Sūdytame vandenyje išvirkite makaronus. Nukoškite ir sudėkite į keptuvę.
Atskirame inde išplakite kiaušinius, įtarkuokite sūrį ir supilkite pieną.
Kiaušinių mišinį sudėkite į keptuvėje esančius makaronus, pagardinkite pipirais ir kepkite ant nedidelės ugnies. Baigus kepti – sudėkite lašišą, viską gerai permaišykite ir sudėkite į lėkštes. Jei nemėgstate žuvies, šį produktą visada galite pakeisti mėsa, pavyzdžiui dešra ar kumpiu.
Skanaus!