• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dauguma mažų įmonių į „Google“ verslo modelį žiūri lyg į nepasiekiamą tobulybę, rašo CNBC. Kokia maža įmonė uždirba tiek, kad galėtų savo darbuotojams tris kartus per dieną tiekti nemokamą maitinimą?

REKLAMA
REKLAMA

Tačiau „Google“ skiriasi tuo, kad skirtingai žiūri į problemų sprendimą ir strateginį mąstymą, teigia Julie Clow, penkis metus „Google“ įmonėje organizavusi komandos efektyvumo, lyderystės, vadybos ir organizacinės kultūros projektus.

REKLAMA

Ji pateikia penkis principus, kuriais vadovaujasi „Google“ ir kuriuos gali sau pritaikyti bet kokios įmonės, norinčios būti lankstesnėmis, labiau įtraukti savo darbuotojus ir sulaukti stipresnių verslo rezultatų.

„Google“ už sėkmę yra žymiai labiau dėkinga šiems principams, o ne nemokamam maistui. Be to, juos įgyvendinti nieko nekainuoja.

REKLAMA
REKLAMA

Išleisti ir vystyti

Net patys gudriausi „Google“ lyderiai negali nuspręsti, kurie produktai pritrauks dideles auditorijas. Vietoj to, jie ragina komandas greitai išleisti produktus, remiantis tuo, ką jie sužino iš savo vartotojų. Užuot daugybę laiko praleidę tobulindami produktą, kuris gali nesuveikti, jie greitai jį išleidžia ir, remdamiesi vartotojų atsiliepimais, jį vysto.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Maži verslai taip gali išbandyti daug paslaugų, produktų, marketingo, pardavimų ir kitų taktikų. Atpažinę sėkmingą idėją, verslininkai gali ant jos statyti kitas idėjas, kurios veikia realybėje. Reikia atsispirti idėjai siekti tobulumo. Pirkėjai supratę, kad yra siekiama jų rekomendacijų, noriai dalinasi savo nuomone.

REKLAMA

Nepasisekti greitai

Jei yra vadovaujamasi pirmu principu, tai daugeliu atveju nepasiseka. Tai yra inovacijos paslaptis. Nesėkmė nėra blogas dalykas, tačiau lėta nesėkmė – yra. Reikia kaip galima greičiau atpažinti nesėkmę. O svarbiausia – pasimokyti iš šių klaidų.

Dėmesys vartotojui

Klientai ar vartotojai turėtų visada būti dėmesio centre. J. Clow pastoviai savęs klausia: „Kokią savo klientų problemą mes stengiamės išspręsti?“ Kiekvieną produktą ar paslaugą reikia susieti su problema ar iššūkiu.

REKLAMA

Prašyti atleidimo, ne leidimo

Šis principas leidžia „Google“ darbuotojams įmonėje elgtis taip, kaip jiems atrodo teisingiausia, ir nesijaudinti dėl reikalingų leidimų. Taip yra panaikinami barjerai ir darbuotojai gali greitai veikti.

Už iniciatyvą reikia darbuotojus apdovanoti, o jų klaidas vertinti kaip bet kurią kitą nesėkmę, iš kurios reikia pasimokyti ir ją pamiršti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Užpildyti skylę

Šis principas įpareigoja ir įgalina darbuotojus sutvarkyti atsiradusias problemas. Tai gali būti bet kas. Jei virtuvėje bala – reikia ją iššluostyti. Jei sugedo kopijavimo aparatas – paskambinti meistrui. O jeigu rinkoje yra skylė, kurią galėtų užpildyti puiki aplikacija, reikia ją sukurti.

Sukuriama tokia aplinka, kurioje kiekvienas darbuotojas yra 100 proc. atsakingas, kad kompanija kiekvieną dieną mažais ar dideliais būdais patobulėtų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų