Anot jo, atsakymą iš valstybinių institucijų dėl trūkstamų lėšų tikimasi gauti trečiadienį.
„Rytoj turime pokalbį su Finansų ministerija, pranešime, kaip vyksta darbai, o jie vyksta tikrai labai sparčiai, ką miestas deda iš savo kišenės į šį objektą, kad daroma labai laiku ir stropiai, galbūt bus aplinkybės kalbai apie finansavimą, kurio dar tikrai labai reikia išlaikant tą tempą“, – antradienį BNS sakė V. Grubliauskas.
Meras pabrėžė, kad tai ne miestui, o visai Lietuvai svarbus projektas, todėl finansavimas turi būti rastas kaip įmanoma greičiau.
„Tai infrastruktūra, kurios verkiant reikia uostui, miestui ir Lietuvai, todėl čia derybų ar diskusijų – reikia dabar, ar vėliau – neturėtų būti, turime ieškoti visų galimų finansavimo šaltinių, nesidairant į kalendorių, o dairantis į darbus, kuriuos reikia daryti kaip įmanoma greičiau“, – teigė V. Grubliauskas.
Klaipėdos savivaldybės duomenimis, šiais metais projektui reikia apie 16,7 mln. eurų, iš jų iki šiol skirta 12,88 mln. eurų – gegužę rekonstrukcijai iš Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) skirta 8,75 mln. eurų, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija skyrė 1,8 mln. eurų, darbams taip pat numatyta 1,3 mln. savivaldybės biudžeto lėšų, o rugpjūtį milijoną eurų projektui numatė Ekonomikos ir inovacijų ministerija.
Susisiekimo viceministras Julius Skačkauskas liepą teigė, kad gegužę lėšų iš KPPP lėšų neužteko, tačiau žadėjo, jog finansavimas bus rastas. Šiuo metu ministerija teigia, kad projektui trūkstamos lėšos rastos sutaupius kitur, tačiau pinigus dar turi skirti Finansų ministerija.
„Papildomų lėšų Baltijos prospekto sankryžos Klaipėdoje projektui buvo pasiūlyta skirti iš kituose projektuose sutaupytų lėšų, bet joms panaudoti reikalingas Finansų ministerijos pritarimas, kurio šiuo metu dar nėra“, – teigiama šią savaitę BNS gautame ministerijos atsakyme.
Klaipėdos savivaldybės Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėjo Valdo Švedo teigimu, šiemet jau atlikta rekonstrukcijos darbų už maždaug 11 mln. eurų.
„Iki metų pabaigos turėtų būti atlikta už 15-16 mln. eurų“, – BNS antradienį sakė jis.
Šiuo metu baigiamos statyti estakadų konstrukcijos, įrengiamos atraminės sienutės, darbai vyksta ir pačioje žiedinėje sankryžoje, kuri, siekiant didesnio eismo pralaidumo, pertvarkoma į vadinamąjį turbo žiedą.
Baltijos prospekto, Šilutės plento ir Vilniaus plento žiedinėje sankryžoje statomos dvi estakados, kurios sujungs Vilniaus plentą su Baltijos prospektu, rekonstruojama Šilutės plento dalis nuo Dubysos gatvės iki pietinio įvažiavimo į prekybos centrą „Banginis“, sutvarkyta infrastruktūra.
Darbus už 38 mln. eurų atlieka bendrovė „Kauno tiltai“, jie turėtų būti baigti pirmą 2024-ųjų pirmąjį ketvirtį.