BYD yra antra pagal dydį elektromobilių gamintoja pasaulyje po „Tesla“ ir užima pirmąją vietą gyvybingame, bet itin konkurencingame Kinijos vidaus sektoriuje.
Ketvirtadienį ji paneigė kaltinimus, kad du jos hibridinių automobilių modeliai galėjo „neatitikti teršalų išmetimo standartų“, valstybės remiamam naujienų leidiniui „The Paper“ paskelbus konkurentės „Great Wall Motors“ skundą Kinijos aplinkos apsaugos ministerijai.
„Mūsų produktai ir susiję bandymai atitinka nacionalinius standartus ir buvo sertifikuoti autoritetingų nacionalinių institucijų“, – sakoma BYD pranešime.
„Kviečiame atitinkamas institucijas bet kuriuo metu atvykti atlikti tyrimą, rinkti įrodymus ir atlikti bandymus.“
Gamintoja pridūrė, kad „bandomąsias transporto priemones įsigijo, saugojo ir patikrinimui pateikė „Great Wall Motors“, o ne trečioji šalis, kaip reikalaujama pagal nacionalines taisykles.
Analitikai teigia, kad Kinija pirmauja pasaulyje, kai kalbama apie elektromobilių kūrimą.
BYD pelnas pirmąjį ketvirtį išaugo penkis kartus dėl pasaulinės automobilių ir autobusų paklausos.
Visgi konkurencija vidaus rinkoje yra didžiulė, o maždaug 100 prekių ženklų siūlo daugiau nei 300 modelių, teigia „Counterpoint Research“.
„Great Wall Motors“ skundas, kuris buvo pateiktas praėjusį mėnesį, remiantis „The Paper“, buvo pateiktas likus kelioms savaitėms iki Kinijos naujų transporto priemonių išmetamųjų teršalų standartų įsigaliojimo.