24-erių Karolis Rickevičius „rykliams“ pristatė savo idėją „Nevartyk“. Nors influenceriu Karolis savęs nelaiko, tačiau jo kuriamas turinys internete jau dabar sulaukia milijonų peržiūrų, o tai prisideda ir prie jo verslo idėjos sėkmės.
O Karolio idėja paprasta – iešmų vartymo sistema. Anot jo, tikriausiai kiekvienas esame susidūrę su situacija, kai turim kepti šašlykus, tačiau kažkas užkalbina, o maistas, deja, kartais net ir sudega.
„O kartais gal teko ir vienam liūdėt prie šašlykinės, nes visi draugai linksmai leido laiką ir jus vienus apleido. <...> Noriu šią problemą išspręsti visiems laikams“, – teigė Karolis.
G. Kvietkauskas iškart pasakė, jog tai – „sexy“ (seksualus – liet.) produktas, tačiau su tuo sutiko ne visi investuotojai.
Kaip sekėsi Karoliui, žiūrėkite tiesioginėje „Rykliai. Lietuva“ transliacijoje, esančioje straipsnio pradžioje.
Karolio prisistatymą žiūrėkite čia: