Apžvelgdamas finansinius rezultatus, įmonių grupės „KG Group“ vadovas Tautvydas Barštys pabrėžia, kad įmonėse vystomi verslai yra labai skirtingi.
„2013-iesiems metams iškėlėme ambicingus tikslus: 30 proc. didinti iš grūdų pagamintų produktų su pridėtine verte gamybą, taip pat didinti tiek „Kauno Grūdų“, tiek paukštynų eksportuojamos produkcijos kiekį naujose rinkose, - pasakoja T. Barštys, - Siekiame investuoti į modernią gamybą ir pasiūlyti rinkai naujus kokybiškus produktus.“
Įmonių grupės eksporto mastai per tris šių metų ketvirčius išaugo 6 proc. palyginus su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu ir siekia 370 mln. Lt.
„Kauno Grūdai“ per 2013 m. tris ketvirčius pasiekė 695,6 mln. Lt apyvartą. Įmonės produktų krepšelis lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu ryškiai pasikeitė, skirtinguose versluose buvo sukurtas ne vienas naujas produktas.
„Šiais metais daugiau nei trečdaliu išaugo naminiams gyvūnams skirtų produktų pardavimai bei asortimentas, - teigė T. Barštys, - Taip pat augo veterinarinės farmacijos verslo produktų pardavimai. „Kauno Grūdai“ dukterinė kompanija Latvijos rinkoje, prekiaujanti veterinarinės farmacijos produktais, 2013 m. pirmąjį pusmetį pripažinta lydere pagal užimamą rinkos dalį“ – atskirus „Kauno Grūdų“ verslus apžvelgia vadovas.
Šiais metais išaugo mobilios pašarų gamybos paklausa. Pradėjus naudoti naują malūną, dešimtadaliu padidėjo kombinuotų pašarų ir premiksų pardavimai, nes mobiliosios pašarų gamybos paslaugomis naudojasi vis daugiau ūkininkų.
Per šių metų trečiąjį ketvirtį suintensyvėjus grūdų eksportui dešimtadaliu padidėjo augalininkystės verslo, kuris vykdo sėklų, trąšų, pesticidų, herbicidų prekybą, grūdų supirkimą ir ūkininkų konsultavimą, apyvarta. Pirmą kartą į Turkiją eksportuota 31 500 tonų grūdų, šis kiekis, pakrautas į laivą, kol kas didžiausias per visą kompanijos istoriją.
Šiais metais dar labiau išplėstos „Kauno Grūdai“ eksporto rinkos. Ankstesniais metais pagrindinės eksporto kryptys buvo Rusija, Uzbekistanas, Latvija, Kipras, Lenkija, Suomija. Šiuo metu didelė dalis produkcijos eksportuojama į Vidurio ir Vakarų Europos šalis, Rusija, Baltarusija taip pat išlieka vienomis iš pagrindinių eksporto šalių. Kompanijos produktai pamažu tampa paklausūs ir egzotiškose šalyse, tokiose kaip: Tailandas, Singapūras, Izraelis, Jungtiniai Arabų Emyratai.
Kalbėdamas apie „KG Group“ priklausančius Vilniaus ir Kaišiadorių paukštynus, T. Barštys pabrėžė, kad įmonės taip pat išlaikė stabilų augimo tempą, pardavimo pajamos per 2013 m. tris ketvirčius siekė 397,2 mln. Lt ir buvo 14,5 proc. didesnės nei 2012 m. Paukštynų pardavimo pajamos augo dėl didėjančio eksporto, kuris per tris šių metų ketvirčius išaugo beveik trečdaliu palyginus su 2012 m. tuo pačiu laikotarpiu.
„Paukštynų eksporto pagrindinė kryptis išliko ta pati – pardavimai Vakarų Europos rinkose. Toliau didėja šviežios atvėsintos vištienos eksportas. Nuo šių metų rugsėjo mėn. pradžios pradėjome šviežios atvėsintos vištienos eksportą greito aptarnavimo restoranų tinklui „Kentucky Fried Chicken“ (KFC), - pasakoja įmonių grupės vadovas, - Ženkliai išaugo naujų produktų, pradėtų gaminti įgyvendinus investicijas gamyboje: jų pardavimai auga ir Lietuvos, ir eksporto rinkose. Be to, stipriname eksporto pozicijas Skandinavijos rinkose, ypač termiškai apdorotų vištienos gaminių. Auga eksportas į Azijos šalis, Vietnamą, Honkongą.“