Nacionalinės turizmo verslo asociacijos prezidentė, kelionių agentūros „Estravel Vilnius“ generalinė direktorė Žydrė Gavelienė sako, kad apie galimą bendrovės įtaką rinkai kalbėti kol kas anksti.
„Šiuo metu matome tik pirmuosius žingsnius – paskelbta apie keturias kryptis, bet svetainėje kol kas siūlomos tik kelionės į Turkiją“,– BNS komentavo Ž. Gavelienė.
„Žinoma, vertinant, kiek pastaruoju metu auga keliautojų srautai ir skaičius tų, kurie perka kelionės paketus, akivaizdu, kad Lietuvos rinkoje potencialo yra. Svarbu, kad skubant juo pasinaudoti nenukentėtų vartotojas“,– pridūrė ji.
Kelionių organizatorės „Tez Tour“ viešųjų ryšių ir rinkodaros skyriaus vadovė Inga Aukštuolytė sako, kad keliautojai linkę pasitikėti rinkos senbuviais, todėl naujam žaidėjui įsitvirtinti gali būti sudėtinga. Anot jos, TUI galėtų konkuruoti nebent mažesne kaina.
„Esant tokiai dideliai klientų poreikius atitinkančiai pasiūlai, kokią turime dabar Lietuvoje, surasti naują nišą ir pasiūlyti išskirtinį produktą bus sunku. Tad naujas rinkos žaidėjas galėtų konkuruoti nebent mažesne kaina“,– BNS sakė I. Aukštuolytė.
„TT Baltics“ ketvirtadienį pradėjo tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. TUI tinklą visame pasaulyje sudaro kelionių agentūros, šešios avialinijos, 150 lėktuvų, virš 380 viešbučių, 16 kruizinių laivų, o jos padaliniai veikia 48 šalyse.