• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba pagal 33 vartotojų prašymus išnagrinėjo bylą dėl UAB „Happy travel LT“ veiksmų. Šios bendrovės veikla skundėsi ne tik Lietuvos, bet ir Latvijos bei Estijos vartotojai, kurių skundus Tarnybai perdavė šių valstybių Europos vartotojų centrai.

REKLAMA
REKLAMA

Vartotojai savo prašymuose nurodė, kad įvertinę UAB „Happy travel LT“ administruojamame interneto tinklalapyje nurodytas palankias skrydžių kainas, pirko lėktuvo bilietus, už juos sumokėjo pinigus ir gavo bendrovės patvirtinimą apie apmokėjimą. Tačiau po kiek laiko jie buvo informuojami, kad užsakyti ir apmokėti lėktuvo bilietai pabrango, todėl vartotojams buvo siūloma apmokėti pabrangusio bilieto skirtumą arba bilietai bus anuliuoti.

REKLAMA

Europos vartotojų centro Latvijoje Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai persiųstame vartotojos Z. S. prašyme nurodoma, kad užsisakiusi UAB „Happy travel LT“ administruojamame interneto tinklalapyje bilietus skrydžiams Ryga–Dublinas–Ryga ir sumokėjusi už juos nurodytą pinigų sumą jau kitą dieną sužinojo, kad bendrovė negali atsiųsti elektroninių bilietų, nes jie pabrango 27 Latvijos latais. Kai vartotoja sumokėjo papildomą sumą, po kelių dienų bendrovė pranešė, kad minėto skrydžio bilietai vėl pabrango, todėl papildomai reikia sumokėti dar 62 Latvijos latus.

REKLAMA
REKLAMA

Tokio pobūdžio vartotojų skundus Tarnybai persiuntė ir Estijos Europos vartotojų centras. Vartotoja iš Estijos K. G. savo prašyme nurodė, kad gavusi UAB „Happy travel LT“ pranešimą apie bilietų pabrangimą tiesiogiai susisiekė su skrydžio vežėju, kuris patvirtino, kad vartotojo apmokėjimo metu bilietų kainų padidėjimo nebuvo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kai kurie vartotojai skundėsi, kad bendrovės interneto tinklalapyje rezervavo ir apmokėjo lėktuvo bilietus, tačiau atvykę į oro uostą sužinodavo, jog į skrydžio keleivių sąrašus jie neįtraukti, nes bendrovė aviakompanijai nepervedė už lėktuvo bilietus sumokėtų pinigų. Norėdami pasiekti kelionės tikslą, vartotojai turėjo įsigyti brangius paskutinės minutės lėktuvo bilietus ir taip patirdavo turtinę žalą.

REKLAMA

Viena vartotoja nurodė, kad iš UAB „Happy travel LT“ pirko lėktuvo bilietus ir papildomai sumokėjo bendrovei 80 Lt priemoką už bagažą, tačiau atvykusi į oro uostą sužinojo, jog bagažas neužsakytas, todėl prieš skrydį teko sumokėti papildomai 60 eurų už bagažą. Vartotojai taip pat skundėsi, kad bendrovė pateikė patvirtinimą apie bilietų rezervaciją ir apmokėjimą, tačiau likus vos vienai dienai iki išvykimo UAB „Happy travel LT“ elektroniniu paštu atsiuntė pranešimą, kad rezervacija atšaukta.

REKLAMA

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba nustatė, kad UAB „Happy travel LT“ savo interneto svetainėje skelbdama mažas skrydžių bilietų kainas paveikė vartotojų apsisprendimą. Nors bendrovė vėliau pranešdavo vartotojams apie skrydžių pabrangimą, tačiau dėl laiko stokos vartotojai netekdavo galimybės įsigyti bilietų už palankią kainą, kuri būtų buvusi užsakant bilietus iš kitų pardavėjų prieš kelias savaites ar mėnesius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

UAB „Happy travel LT“ nei vartotojams, nei Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai nepateikė įrodymų, kokiu pagrindu pabrango vartotojų įsigyti lėktuvo bilietai po bilietų apmokėjimo ir apmokėjimo patvirtinimo.

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba taip pat pažymėjo, kad UAB „Happy travel LT“ nesąžiningą komercinę veiklą vykdė ilgą laikotarpį, ji nėra nutraukta ir Tarnybos nutarimo surašymo metu.

Už nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo pažeidimą UAB „Happy travel LT“ skirta 8000 litų baudą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų