Šiemet Tarptautinėje franšizių parodoje Niujorke buvo galima paragauti kelių skirtingų prekių ženklų jogurtų, mėsainių ar save praturtinti žiniomis, kurios ateityje padės mokant mažus vaikus ir daug kitų dalykų. Atrodo, kad už kiekvienos kompetencijos srities slypi franšizė, rašo CNBC.
Tarp jų yra ir keletas neįprastų ir neregėtų franšizės galimybių, kurioms klientų ieško verslininkai.
Keisčiausios frančizės (nuotr. SCANPIX)
Franšizių skaičius: 10
Kaina: 15 tūkst. JAV dolerių
Metai, kai pradėjo prekiauti franšizėmis: 2009
„We Do Lines“ savininkai – Danielis Rellas, Chrisas Couris ir Tomas Darrowas – automobilių stovėjimo aikštelių dažymo verslo ėmėsi visiškai netikėtai. Trijulei, Konektikute turėjusi kraštovaizdžio priežiūros verslą, reikėjo specialiai nudažytos automobilių aikštelės, tačiau tam darbui jiems niekaip nesisekė rasti tinkamo žmogaus. Tuomet jie metė senąjį užsiėmimą ir ėmė verstis stovėjimo aikštelių dažymu.
„We Do Lines“ yra paženklinusios stovėjimo aikšteles nuo „Jet Blue“ lėktuvų terminalo iki golfo laukų Majamyje.
Keisčiausios frančizės (nuotr. SCANPIX)
Franšizių skaičius: 3
Kaina: 35 tūkst. JAV dolerių
Metai, kai pradėjo prekiauti franšizėmis: 2011
Jasonas Parkeris kartu su broliu šunų priežiūros verslą „K–9“ pradėjo dar 1999 metais. 2005 metais jie atidarė pirmąjį prabangų šunų viešbutį Naujajame Džersyje. Viešbutyje, kuriame nerasite būdų ar narvų šunims, atskiruose kambariuose yra plazminiai televizoriai (per kuriuos rodoma „Animal Planet“), aukštos klasės šunų maistas, ir langai, o juose gyvena vien tik šunys.
Keisčiausios frančizės (nuotr. SCANPIX)
Franšizių skaičius: 109
Kaina: 12,5 tūkst. dolerių
Metai, kai pradėjo prekiauti franšizėmis: 2005
Trys pažįstami, kadaise koledže drauge žaidę futbolą, nusprendė pratęsti savo mėgiamą veiklą ir baigę mokslus sukūrė „Soccer Shots“ – bendrovę, kuri 2–8 metų amžiaus vaikus mokina futbolo pagrindų.
„Pas mus treneriais dirba ir jaunos tik susituokusios poros. Jūs visiškai neprivalote būti futbolo treneris, jei norite treniruoti vaikus“,– sako buvęs bendrovės personalo atrankos darbuotojas Justinas Bredemanas. Vaikų ugdymo esmė nėra išauginti mažuosius ronaldo ar messsius – svarbiausia yra gerai praleisti laiką.
Keisčiausios frančizės (nuotr. SCANPIX)
Franšizių skaičius: 479
Kaina: 37,5 tūkst. dolerių
Metai, kai pradėjo prekiauti franšizėmis: 1992
Kur jūs einate tuomet, kai jūsų telefonuose esanti baterija turi būti pakeista? „Tikrai ne ten, kur jūs pirkote telefoną“, – sako „Batteries plus“ franšizės vystymo direktorius Rodas Tremellingas.
Šioje vietoje galite rasti atsarginių baterijų nuo tokių prietaisų, kuriuose net nebūtumėte pagalvoję, kad jų gali būti. Kaip kad baterija automatinio žaliuzės gaubto viduje.
„BedBug Chasers“
Keisčiausios frančizės (nuotr. SCANPIX)
Franšizių skaičius: planuojama parduoti 13
Kaina: 37 tūkst. dolerių
Metai, kai pradėjo prekiauti franšizėmis: 2012
Bendrovė sukūrė technologiją, kuri padeda iš namų išvyti nepageidaujamus įnamius.
Įnamių išvalymo procesas trunka 4 valandas ir yra efektyvesnis bei greitesnis nei chemikalai, sako savininkas Deanas Averna. Bendrovė šiuo metu atsargiai renkasi, kam parduoti franšizes, nors norintiems įsigyti franšizę ir nėra būtina kenkėjų naikinimo patirtis – svarbiausia verslumas.
„StearClear“
Keisčiausios frančizės (nuotr. SCANPIX)
Franšizių skaičius: 1
Kaina: 37,5 tūkst. dolerių (priklauso nuo atstumo)
Metai, kai pradėjo prekiauti franšizėmis: 2012
Išgėrėte per daug gėrimų ir dabar nebegalite sėsti už vairo ir grįžti į namus? Ne bėda, tam yra speciali programėlė.
„StearClear“ įkūrėjui Craigui Sherui niekada neprireikė vairuotojo iki tol, kol jis su draugu, išgėrę keletą stiklinių vyno, nusprendė nuvykti į daržovių parduotuvę. Idėją C. Sherui įkvėpė iš Pietų Afrikos kilęs jo draugas, kuris papasakojo, kad pavežėjimo iki prekybos centro paslaugos tiekiamos visoje šalyje. Taigi vyras sugalvojo sukurti programėlę, kuri leidžia išsikviesti du vairuotojus, kurie garantuoja, kad iki namų sėkmingai atvyks ne tik vairuotojas, bet ir transporto priemonė.
„Resume Hut“
Keisčiausios frančizės (nuotr. SCANPIX)
Franšizių skaičius: 1
Kaina: 10–25 tūkst. JAV dolerių (priklausomai nuo teritorijos dydžio)
Metai, kai pradėjo prekiauti franšizėmis: 2012
Buvęs žmogiškųjų išteklių vadovas Neilas Pritchardas pasakoja, jog nusipirko bendrovę „Resume Hut“ 2005 metais po to, kai jam visiškai įgriso dirbti didelėms korporacijoms.
N. Pritchardas klientus moko rasti darbą – kaip reikia elgtis darbo pokalbių metu, kaip parengti puikų gyvenimo aprašymą ir kitų dalykų kas, pasak jo lemia, kad „Resume Hut“ turi tokių klientų, kurie su juo dirbs visą gyvenimą – mat dažnas klientas sėkmingai darbą susirado jau ne vienoje bendrovėje.
„SnorePro“
Keisčiausios frančizės (nuotr. SCANPIX)
Franšizių skaičius: 22
Kaina: nėra duomenų
Metai, kai pradėjo prekiauti franšizėmis: 2011
„SnorePro“ yra pagal užsakymą pagamintas prietaisas, kuris padeda atsikratyti knarkimo reguliuodamas žmogaus žandikaulio padėtį taip, kad jo kvėpavimo takai būtų mažiau suvaržyti.
Iš naujosios Zelandijos kilęs Grantas Stephenas pasakoja, jog kartą pasinaudojęs „SnorePro“ paslaugomis taip susižavėjo bendrove, kad ją nusipirko. „SnorePro“ paslaugas Naujojoje Zelandijoje tiekia 25 metus.
Daugiausia franšizių šiuo metu yra išduota Kinijoje, o bendrovė gerų pardavimo rezultatų tikisi ir Jungtinėse Valstijose, kur paslaugos dar nėra teikiamos.
„Palladium Boots“
Keisčiausios frančizės (nuotr. SCANPIX)
Franšizių skaičius: 0
Kaina: 25 tūkst.
Metai, kai pradėjo prekiauti franšizėmis: 2012
„Palladium Boots“ prekės ženklas, kuris išgarsėjo, nes juo naudojosi Izraelio gynybos pajėgos ir kitų šalių kariūnai ieško naujų franšizių pirkėjų.
Iš specialios medžiagos pagaminti batai išgarsėjo ne tik tuo, jog ilgaamžiškai tarnauja dykumoje, tačiau tapo madingi ir miesto gatvėse.
Paladžio batai yra parduodami mažmeninės prekybos ir bendrovės parduotuvėse, tačiau bendrovė nori prekybos modelį pakeisti ir batų prekyba leisti užsiimti tiems, kurie šiame versle jau turi patirties.
„Mosquito Squad“
Keisčiausios frančizės (nuotr. SCANPIX)
Franšizių skaičius: 300
Kaina: 25 tūkst. JAV dolerių (priklauso nuo teritorijos dydžio)
Metai, kai pradėjo prekiauti franšizėmis: 2009
Vabzdžių naikinimas yra stambus verslas. „Mosquito Squad“ franšizė susitelkia į pačių bjauriausių – uodų ir erkių gaudymą. Bendrovė vabzdžių naikinimui naudoja purkštuvą, sukuriantį tarsi nematomą sieną, į kurią vabzdžiai neskrenda. Šis poveikis trunka apytiksliai 3 savaites, vėliau kenkėjai vėl pradeda grįžti.
„Kai žmonės įpranta prie gyvenimo be uodų, jie mus kviečia vėl ir vėl. Sulaukiame apie 80–85 proc. pakartotinių iškvietimų“, - sako bendrovės franšizės įdarbinimo koordinatorius Davidas Buchelas.