Lietuvos oro uostų infrastruktūros ir operacijų departamento vadovas Arnas Dūmanas sako, kad tai leis sumažinti stovėjimo aikštelių apkrovimą, priimti ir statyti daugiau orlaivių, o tai gerins operacijų saugą.
„Taip pat galėsime užtikrinti saugius orlaivių variklių bandymus specialiai pritaikytose aikštelėse. Be to, plėtodami šiaurinį peroną geriname galimybes ir veiklos apimtis su NATO pajėgomis, kurių vykdomų skrydžių Kauno oro uoste tikrai gausu“, – pranešime teigė A. Dūmanas.
Šiuo metu Kauno oro uosto perone yra 24 stovėjimo aikštelės, pritaikytos įvairiems orlaiviams. Jį išplėtus jame tilptų daugiausia 36 orlaiviai.
Šiaurinio perono plėtros projektą už 89 tūkst. eurų rengia bendrovė „Kelprojektas“, o statybos darbus ketinama pradėti kitų metų antrąjį-trečiąjį ketvirtį.