Vien antrąjį ketvirtį įmonė pardavimus augino 10 proc. iki 7,9 mln. eurų. Įmonės vadovo Tomo Maurico teigimu, didžiausią įtaką augimui darė ilgalaikės partnerystės su klientais bei nauji klientai.
„Sprendžiant žaliavų kainų ir trūkumo iššūkius, pavyko rasti alternatyvius tiekėjus rytų šalių gamintojams. Kovojant su prekių pervežimo iššūkiais, teko pertvarkyti transporto linijas ir logistikos grandinę, tačiau radome išskirtinius sprendimus, kurie padeda stabilizuoti kainas“, – pranešime sakė T. Mauricas.
Antrąjį ketvirtį „Kauno baldai“ baigė pirmąjį naujosios gamyklos etapą, iškraustė dalį gamybos įrenginių ir padalinių į naująjį pastatą nepertraukiant gamybos procesų. Tačiau liepos mėnesį gamyklos teritorijoje kilęs gaisras pakoregavo antrojo pusmečio planus.
Šiuo metu dėl įvykio gamybai „Kauno balduose“ stovint, planuojama iš dalies gamyklos veiklą atnaujinti nuo rugsėjo, o per paskutinį metų ketvirtį pasiekti buvusias gamybos apimtis. Pasak „Kauno baldų“ vadovo, šios aplinkybės turės įtakos antrojo pusmečio rezultatams.
Taip pat įtaką darys ir geopolitinė, ekonominė situacija visame pasaulyje, todėl vadovo teigimu, komandos prioritetu išliks darbas su esamais partneriais ir naujų klientų paieška.