Kalėdų dovanų paieškos prasidėjo, bet lietuviai įpročio taupyti, įgyto per krizę, neprarado, rašo „Lietuvos rytas“.
„Pardavimo statistika rodo, kad mūsų pirkėjai neišlaidauja labiau nei pernai. Jie išlieka racionalūs, ieško geriausio kainos ir kokybės santykio, aktyviai naudojasi akcijomis“, – aiškino „Maxima“ tinklo atstovė Olga Malaškevičienė.
Nors „Maxima“ pirkėjai kol kas santūrūs, praėjusią savaitę jie kone šlavė vaikiškus žaislus, kuriuos tinklas pardavinėjo su 40 proc. nuolaida.
Kai kurie tėvai už šiuos pirkinius paklojo ir po kelias šimtines, o pardavimas išaugo dešimtis kartų.
Tokias pat nuolaidas žaislams siūlė ir „Iki“ tinklas.
Kaip parodė „Maxima“ tinklo atlikta pirkėjų apklausa, maždaug trečdalis pirkėjų Kalėdų stalo vaišėms planuoja išleisti nuo 100 iki 200 litų, panašią sumą jie ketina skirti ir dovanoms.
Kas šeštas respondentas nurodė, kad dovanoms skirs iki 300 litų.
Dauguma apklaustųjų per šventes tikisi praktiškų dovanų.
Labiausiai trokštama buitinė technika, namų apyvokos reikmenys ir namų dekoravimo prekės, taip pat parfumerija, kosmetika ir juvelyriniai dirbiniai.
Trečiąją vietą pageidaujamų dovanų sąraše užima pramogos – bilietai į koncertus, spektaklius.