Internetinių parduotuvių vadovai tvirtina, jog lyginant šių ir praėjusiųjų metų tą patį laikotarpį, prekybos apimtys išaugo net tris kartus.
Bendrovių apyvartos skaičiuojamos dešimtimis milijonų litų. Tikimasi, kad augimas nesustos – jau įprasta, kad daug žmonių įvairius daiktus internetu perka ne tik prieš Kalėdas, tačiau ir taip vadinamu tarpušvenčiu. Pardavimai nekrenta ir dar kelias dienas po Naujųjų Metų.
Augančios apyvartos
Bendrovės „Pigu.lt“ pardavimai per trečiąjį šių metų ketvirtį, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo 57 proc. ir pasiekė 7 mln. litų. Per tris šių metų ketvirčius bendrovė įvykdė 49 proc. daugiau užsakymų nei praėjusių metų sausio–rugsėjo mėnesiais. Tuo metu gauta užsakymų suma siekė daugiau nei 10 mln. litų. Prognozuojama, kad šiemet apyvartos padidės iki 24 mln. litų.
Internetins parduotuvės „Varlė.lt“ vadovas Igoris Tkačenka džiaugiasi, kad šiemet prekiauti sekasi puikiai. Lyginant su praėjusiais metais, prekyba išaugo beveik tris kartus ir tikimasi, kad augimas nesustos ir po Kalėdų.
„Kaip ir tikėjomės, mūsų apyvartos auga. Esu įsitikinęs, kad klientai mus pasirenka dėl daug patrauklesnių kainų nei prekybos centruose, be to, žmonėms labai svarbu ir patogumas: nereikia stovėti eilėse, renkantis daiktus galima pagalvoti ir apsispręsti neskubant. Patogu ir tai, kad pageidaujant prekes pristatome į namus, taigi galima sutaupyti labai daug laiko“, – privalumus vardina pašnekovas.
Elektroninės parduotuvės „Pigu.lt“ direktorius Dainius Liulys įsitikinęs, kad prie sėkmės labiausiai prisidėjo kokybiškos prekės, konkurencingos kainos bei patogumas.
„Daug investavome ir į aptarnavimo kokybę bei pristatymo laiką. Paskaičiavome, kad mūsų klientų skaičius jau perkopė 100 tūkstančių pirkėjų ir jis vis auga“, – sakė direktorius.
Sėkme džiaugiasi ir populiariąją „Crocs“ avalynę padavinėjančios „Open24.lt“ parduotuvės vadovas Martynas Tinfavičius. Jo teigimu, pirkėjai renkasi ir perką tuos modelius, kurie patinka ir kaina lemiančios įtakos neturi. Daugiausiai parduodama moteriškų „Crocs'ų“, 20 proc. pardavimų sudaro vyriška ir tiek pat – vaikiška avalynė.
Praktiškos ir brangesnės dovanos
Kaip teigia „Pigu.lt“ vadovas, šiemet jų klientai kalėdinėms dovanoms dažniausiai renkasi moteriškus ir vyriškus kvepalus, populiarios ir barzdaskutės, elektriniai smulkintuvai, kita smulki technika. Daug parduodama ir žaislų vaikams.
Be tradicinių dovanų, „Pigu.lt“ pirkėjai ryžtasi artimuosius nudžiuginti ir stambesniais pirkiniais – televizoriais, treniruokliais, buitine technika.
Nemažai buitinės technikos nuperka ir „Varlė.lt“ klientai.
„Mūsų šių metų topas – duonkepė, antra pagal populiarumą prekė – palydovinė navigacija (GPS), o trečioje vietoje – fotoaparatai. Žmonės dažniausiai renkasi tas prekes, kurių kaina neviršija 200 litų, tačiau tikrai nemažai yra pirkėjų, kurie perka ir brangesnes prekes: buitinę techniką, televizorius, veidrodinius fotoaparatus“, – sako jis.
„Pigu.lt“ vadovas pažymi, kad Kalėdoms gyventojai renkasi praktiškesnes dovanas, kurios tinka kasdieniam naudojimui. Šiemet dvigubai daugiau nei pernai parduodama ir baldų.
Bendrovės duomenimis, anksčiausiai kalėdinėmis dovanomis pradėjo rūpintis mažesnių šalies miestų gyventojai. Aktyviausiai paslaugomis naudojasi Mažeikių, Telšių ir Visagino gyventojai.