• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dirbk, pirk, mirk skelbia šmaikšti liaudies išmintis, tačiau bėgant metams ir retėjant plaukų tankiui ant viršugalvio mūsų apsipirkimo įpročiai keičiasi, rašo „Business Insider“.

Dirbk, pirk, mirk skelbia šmaikšti liaudies išmintis, tačiau bėgant metams ir retėjant plaukų tankiui ant viršugalvio mūsų apsipirkimo įpročiai keičiasi, rašo „Business Insider“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ekonominių prognozių bendrovė „HS Dent“ palygino įvairių amžiaus grupių išlaidų duomenis ir sudarė įvairų prekių paklausos grafikus pagal pirkėjų amžių. Grafikuose vaizdžiai parodoma kiek vidutiniškai per metus išleidžia vienos ar kitos amžiaus grupės pirkėjai nurodytai prekei.

REKLAMA

Grafikai atskleidžia daugybę įdomių pirkimo įpročių. Štai, pavyzdžiui, vyrai bėgant metams apatiniam trikotažui išleidžia vis mažiau. Tuo tarpu išlaidos chalatams vyrų tarpe pasiekia piką pačioje senatvėje.

Be to, senatvėje žmonės beveik nebeperka vienkartinių plastikinių indų, o alkoholio vartojimas tarp dvidešimtmečių yra kone toks pat didelis kaip ir tarp septyniasdešimtmečių.

REKLAMA
REKLAMA

Vartojimo įpročiai keičiantis amžiui

Vartojimo įpročiai keičiantis amžiui

Įdomu, kad augant pajamoms žmonės vis rečiau perka žurnalus ir laikraščius kioskuose ir mieliau renkasi prenumeratą, nes gali sau leisti vienu metu sumokėti už visus metus.

Vartojimo įpročiai keičiantis amžiui

Vartojimo įpročiai keičiantis amžiui

Sulaukus penkiasdešimties išlaidos pramogoms dažniausiai juda viena kryptimi – žemyn, tačiau pinigai skirti oro linijų bilietams pasiekia piką prieš pat pensiją.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vartojimo įpročiai keičiantis amžiui

Vartojimo įpročiai keičiantis amžiui

Kalbant apie vyrų rūpinimąsi išvaizda, pastebima, kad iki keturiasdešimties metų kosmetikai, kirpykloms ir panašioms procedūroms vyrai yra linkę išleisti vis daugiau, tačiau įpusėję savo gyvenimą vyriškiai dažniausiai ima atlaidžiau žiūrėti į rūpinimąsi savo išvaizda.

REKLAMA

Rūkymo įpročiai pasiekia piką vidutinio amžiaus krizės įkarštyje, tačiau senstant cigaretėms skiriama vis mažiau pinigų.

Vartojimo įpročiai keičiantis amžiui

Vartojimo įpročiai keičiantis amžiui

Be to, paaiškėjo, kad senatvėje žmonės kur kas mažiau pinigų skiria rankšluosčiams ir čiužiniams, ką ir bekalbėti apie stovyklavimo įrangą, kurią taip mėgsta pirkti keturiasdešimtmečiai.

REKLAMA

Naujas automobilis dažniausiai rūpi dviejų amžiaus grupių asmenims. Dvidešimtmečiams, kurie tik ką gavo teisę vairuoti ir vidutinio amžiaus krizės kamuojamiems asmenims. Tuo tarpu moterys, pasiekusios krizę, stengiasi kuo daugiau pinigų investuoti į rūbus, todėl penkiasdešimtmetės yra linkusios rūbams išleisti žymiai daugiau nei trisdešimtmetės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vartojimo įpročiai keičiantis amžiui

Vartojimo įpročiai keičiantis amžiui

Vartojimo įpročiai keičiantis amžiui

Vartojimo įpročiai keičiantis amžiui

Sulig metais žmonės siekia kuo daugiau investuoti į sodo priežiūros priemones. Pensininkai šiam tikslui išleidžia daugiausiai pinigų. 

Vartojimo įpročiai keičiantis amžiui

Vartojimo įpročiai keičiantis amžiui

Be to, pagyvenę žmonės darosi įtaresnį, todėl skiria daugiau pinigų signalizacijai, saugos tarnyboms ir nuomojasi seifus banke. Visus vartotojų įpročius galite išvysti žemiau pateiktuose grafikuose.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų