Mieste kompiuterius ir interneto prieigą namuose turėjo 72 procentai, kaime kompiuterius – 53 procentai, o interneto prieigą – 50 procentų namų ūkių. Beveik visi (99 proc.) namų ūkiai, turintys namuose interneto prieigą, naudojosi plačiajuosčiu ryšiu, įskaitant ir mobilųjį. Mieste plačiajuosčio interneto prieigą turėjo 99,4, kaime – 97,8 procento internetą naudojančių namų ūkių. Dažniausiai naršyti internete naudojamas prietaisas – stalo, nešiojamasis, planšetinis arba delninis kompiuteris. Kompiuterį naršyti internete naudojo 98 procentai interneto prieigą turinčių namų ūkių, mobilųjį telefoną – 35 procentai. 2 procentams interneto prieigą turinčių namų ūkių mobilusis telefonas buvo vienintelė naršymo internete priemonė (mieste – 2, kaime – 4 proc.).
Apsirūpinimas kompiuteriais, interneto naudojimas tiesiogiai priklausė nuo namų ūkio pajamų. Iš namų ūkių, kurių mėnesinės piniginės pajamos viršijo 2 500 litų, asmeninį kompiuterį ir interneto prieigą turėjo 97 procentai. Asmeninį kompiuterį ir interneto prieigą turėjo atitinkamai 20 ir 19 procentų namų ūkių, kurių pajamos neviršijo 800 litų per mėnesį.
Du trečdaliai (64 proc.) namų ūkių, neturinčių interneto prieigos namuose, nurodė, kad jiems internetas nereikalingas. Kitos svarbios priežastys, dėl kurių nesinaudota internetu namuose, – brangi įranga ir dideli paslaugų tarifai, reikiamų įgūdžių neturėjimas ar galimybė naudotis internetu kitur.
2013 m. pirmąjį ketvirtį kompiuteriu naudojosi 69 procentai 16–74 metų amžiaus gyventojų. Didelė dalis besinaudojančių kompiuteriu asmenų – jauni žmonės: 98 procentai 16–24 metų amžiaus ir 94 procentai 25–34 metų amžiaus gyventojų. Iš 65–74 metų amžiaus gyventojų 2013 m. pirmąjį ketvirtį kompiuteriu naudojosi 15 procentų asmenų, o 82 procentams niekada neteko juo naudotis.
Dauguma (77 proc.) asmenų, kurie 2013 m. pirmąjį ketvirtį naudojosi kompiuteriu, naudojosi juo kasdien, 18 procentų – bent kartą per savaitę, bet ne kasdien.
Internetu 2013 m. pirmąjį ketvirtį naudojosi 68,5 procento visų 16–74 metų amžiaus gyventojų (2012 m. pirmąjį ketvirtį – 66 proc.). Iš 16–24 metų amžiaus gyventojų internetu naudojosi 98 procentai, iš 65–74 metų amžiaus gyventojų – 15 procentų gyventojų. Iš dirbančių asmenų internetu naudojosi 84 procentai.
78 procentai internautų naudojosi internetu kasdien,18 procentų internetu besinaudojančių asmenų naudojosi juo bent kartą per savaitę, bet ne kasdien. Taigi reguliariai (ne rečiau kaip kartą per savaitę) internetu naudojosi 95 procentai internautų, arba 65 procentai visų 16–74 metų amžiaus gyventojų. Galimybę naudotis internetu namuose turėjo devyni iš dešimties (95 proc.) interneto vartotojų, arba 65 procentai visų 16–74 metų amžiaus gyventojų. Mobilųjį įrenginį (mobilųjį telefoną ar nešiojamąjį kompiuterį su belaidžio ryšio įranga) jungtis prie interneto (ne namuose ir ne darbe) bent retkarčiais naudojo 37 procentai internautų, arba 25 procentai visų 16–74 metų amžiaus gyventojų.
Internetas daugiausia buvo naudojamas naujienoms, laikraščiams ir žurnalams skaityti, ryšiams, informacijos paieškai. Naujienas, laikraščius ir žurnalus internete skaitė ar siuntėsi 91 procentas, informacijos apie prekes arba paslaugas ieškojo 83 procentai, elektroniniu paštu naudojosi 81 procentas internautų. 70 procentų interneto vartotojų naudodamiesi internetu skambino, 71 procentas dalyvavo pokalbių svetainėse, diskusijų forumuose, rašė tinklaraščius, susirašinėjo realiu laiku.
Bent kartą per metus valstybės institucijų ar kitų viešųjų paslaugų įstaigų elektroninėmis paslaugomis pasinaudojo 49 procentai 16–74 metų amžiaus internautų, arba 34 procentai visų šios amžiaus grupės gyventojų (2012 m. tyrimo duomenimis – atitinkamai 53 ir 36 proc.).
2013 m. pirmąjį ketvirtį prekes ir paslaugas asmeniniams tikslams internetu pirko ar užsakė 19 procentų visų 16–74 metų amžiaus gyventojų (2012 m. I ketv. – 14 proc.), arba 26 procentai asmenų, kurie naudojosi internetu. Per pastaruosius 12 mėn. prekes ar paslaugas internetu pirko ar užsakė 36 procentai internautų. Dažniausiai elektroninė prekyba buvo naudojama perkant drabužius, avalynę, sporto prekes, aksesuarus (51 proc. el. prekybos vartotojų) ir bilietus į kultūros renginius (41 proc.). Namų ūkio reikmenis pirko 27 procentai, telekomunikacijų paslaugas – 25, turistines keliones – 18, elektroninius prietaisus – 16, apgyvendinimo paslaugas atostogoms – 15, maisto ir kasdienio vartojimo prekes – 13, knygas, žurnalus, laikraščius, filmus ir muzikos įrašus bei akcijas, draudimo, finansines paslaugas – po 12, kompiuterių programinę įranga – 11 procentų elektroninės prekybos vartotojų.
Mobiliaisiais telefonais 2013 m. pirmąjį ketvirtį naudojosi 96 procentai visų 16–74 metų amžiaus gyventojų. Tarp vyresnio amžiaus asmenų judriojo ryšio vartotojų buvo šiek tiek mažiau nei tarp jaunimo. Mobiliaisiais telefonais naudojosi 84 procentai 65–74 metų amžiaus gyventojų, kitose amžiaus grupėse – 95 ir daugiau procentų, o tarp 16–24 metų amžiaus jaunimo – 99,4 procento asmenų.
12–15 metų amžiaus paauglių apklausa parodė, kad 2013 m. pirmąjį ketvirtį asmeniniu kompiuteriu ir internetu naudojosi 99,8, mobiliuoju telefonu – 99 procentai šio amžiaus paauglių. Kompiuterį ir interneto prieigą namuose turėjo 90 procentų 12–15 metų amžiaus paauglių.
Duomenys apie informacinių technologijų naudojimą namų ūkiuose surinkti, apklausus 9 570 16-74 metų amžiaus ir 485 – 12-15 metų amžiaus asmenis iš atsitiktinai, naudojantis Gyventojų registru, atrinktų 4 885 namų ūkių, kurių bent vienas narys nebuvo vyresnis nei 74 metų.