Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Kai "tikri vilniečiai" išmoks, kad į žiedą įvažiuojant NEREIKIA rodyt posūkio, viso atstumo žiede NEREIKIA rodyt posūkio, o tada, kai išvažiuoji REIKIA rodyti į tą pusę, į kurią išsuki,gal tada sumažės avarijų? Bet čia labai sudėtingas uždavinys....
Dar noriu pridėti. Neretai čia pakiša automobilius. Po autobusais troleibusais ir t.t. Aišku, draudimas apmokės. Tai mums jau 2 kartus pakišo automobilį. Čia buvo Gerosios Vilties žėde. Nepadarėme avarijos. Neretai pakiša chamą, kad gauti draudimą. Yra kaip yra.
JUS NEMATET SPUŠČIŲ KANADOJE.TEN KILOMETRAIS IR NEKAS NAGLAI NELENDA VISI JUDA RAMEI BE KET PAŽEIDIMŲ.NE TAIP KAIP LIETUVOJE
Dėl Savanorių, kur daugiausia avarijų tai viskas aišku: kaimiečiai važiuoja į Vilnių, papuola čia į avariją ir žino, kad jie jau sostinėj.
Šiaip tai tai normali savivaldybė ką nors daro, kad sumažinti avaringumą. Tik ne Vilniaus netikėliai. Jiems viskas gerai prie kavutės.
nes nemokam vaziuot ziedu daugiau kai daugiau nei viena juosta ziede, reikia padaryt viena juosta ir susiaurint...
Na, jei tamsiaodziai vairuoja autobusus Vilniuje net neturedami vair pažymejimu, tai ko noreti dar?
Kaip čia taip žiedinės sankryžos pavojingiausios? O reklamuojama ir toliau daroma, didina jų skaičių.
eisma Vilniuje projektuoja daunai, kitaip nepasakysi
eisma Vilniuje projektuoja daunai, kitaip nepasakysi
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų