Grynasis pelnas per 12 mėnesių iki kovo pabaigos išaugo beveik ketvirtadaliu iki 490 mln. svarų (609 mln. JAV dolerių), rašoma „Burberry“ pranešime.
Pajamos išaugo 10 proc. iki 3,1 mlrd. svarų, palyginti su 2021–2022 finansiniais metais.
„Pasiekėme gerų finansinių rezultatų, kuriuos palaikė didelė pažanga mūsų pagrindinių odos gaminių ir viršutinių drabužių kategorijų srityse, o pajamų augimas ketvirtąjį ketvirtį paspartėjo, kai augimas atsigavo žemyninėje Kinijoje“, – pranešime teigė „Burberry“ generalinis direktorius Jonathanas Akeroydas.
Nepaisant šoktelėjusio pelno, „Burberry“ akcijos Londono prekyboje smuko beveik 7 procentais.
Praėjusiais metais grupės kūrybiniu vadovu taip pat tapo britas Danielis Lee, kuris pakeitė italų dizainerį Riccardo Tisci.