Lietuvą ištikus ekonomikos nuosmukiui, su sunkumais susidūrusios Lietuvos įmonės pirmiausia mažintų darbuotojų atlyginimus, apkarpytų premijas ir reklamos biudžetą.
Išlaidas personalui (atlyginimus, premijas) mažintų 30 proc. apklaustųjų, reklamai - 29 procentai, teigia „Lietuvos žinios“. Krizės atveju 24 proc. šalies bendrovių mažintų išlaidas viešiesiems ryšiams, tokia pati dalis įmonių nurodė, kad pirmiausia atleistų dalį darbuotojų.
16 proc. apklaustųjų apkarpytų visoms rinkodaros priemonėms numatytą biudžetą, 14 proc. - mažintų technologijų ar IT sprendimų biudžetą.
75 proc. įmonių, reaguodamos į ekonominį nuosmukį, rinktųsi konkrečios vienos srities biudžeto mažinimą, kitos - keleto sričių arba visų išvardytų. 6 proc. apklaustųjų paminėjo, kad rinktųsi kompleksinį biudžeto mažinimą, 2 proc. pirmiausia analizuotų nuosmukio priežastis ir optimizuotų išlaidas.
Tokie duomenys paaiškėjo po „TNS Gallup“ balandžio mėnesį atliktos įmonių vadovų apklausos, kurią užsakė viešųjų ryšių agentūros „Baltijos komunikacijos partneriai“.