„Dažniausiai kavos kapsules įsigyja mažos ir vidutinės įmonės. Augimą 2012 m. lėmė išaugęs klientų skaičius tarp smulkių įmonių, kuriose dirba nuo 3 iki 10 žmonių. Dažniausiai tai tokios įmonės, kuriose kuriama jauki atmosfera, o taip pat nėra sekretorės, įgudusios ruošti kavą vadovui ar svečiams“ – pasakoja oficialaus „Lavazza“ kavos kapsulių platintojo biurams – UAB „Itališka kava“ direktorius Arūnas Pinkevičius.
Pasak A. Pinkevičiaus, remiantis pardavimo statistika, vienas darbuotojas vidutiniškai išgeria du puodelius kavos, tačiau ne paslaptis, kad yra žmonių, per dieną išgeriančių ir penkis puodelius kavos.
„Lietuvoje populiariausia yra įprasta juoda kava ir kavos su pienu: latte, cappuccino ir kt. Tuo tarpu Italijoje, kavos gėrimo kultūros tėvynėje, dažniausiai geriama espresso kava be pieno. Šis vartojimo įpročių skirtumas parodo, kad kava su pienu daugeliui lietuvių kartais yra ne tik gėrimas, bet ir desertas“, – sako A. Pinkevičius.
Lietuvos įmonėse populiariausios 100 proc. lengvai skrudintos, rupiai maltos arabica rūšies pupelių kavos kapsulės, skirtos didesniam kavos puodeliui.