Nuo šių metų vasario 3 dienos, trečiadienio, „Sodros“ informacinis telefono numeris 8 700 70080 laikinai neveiks.
„Sodros“ komunikacijos skyriaus vedėjas Algirdas Meškauskas detaliai paaiškinti esamos situacijos negalėjo. Pasak jo, sutartis paslaugų teikėju „Lintel“ galioja iki kovo mėnesio, o dėl didelio klientų skambučių skaičiaus jau išnaudotos visos tam periodui skirtos konsultavimo sutarties lėšos.
„Kiek laiko neveiks telefono numeris – nežinau, kadangi naujas viešasis paslaugų pirkimo konkursas įklimpo teismuose. Žinoma, prieš pasibaigiant sutarčiai su „Lintel“ askelbėme konkursą naujam pirkimui, bet, kaip paprastai būna, kažkas laimėjo konkursą, o kažkas konkurso rezultatus užprotestavo. Kas ir kaip (kokia įmonė konkursą, ir kokia įmonė užprotestavo rezultatus – Balsas.lt past.) tiksliai dabar negaliu pasakyti“, – sakė A. Meškauskas.
Anot laikinai einančios „Sodros“ direktoriaus pareigas Česlavos Zabulėnienės, situacija labai nemaloni, bet jos įtakoti pats Valstybinio socialinio draudimo fondas negali. „Teismas ginčą spręsti turėtų vasario pabaigoje. Ankstesnis konkursas įvyko praėjusių metų rugsėjį. Konkursą laimėjo bendrovė „Skriptas“, o „Lintel“ užginčijo sprendimą argumentuodama, esą „Skriptas“ neturi reikalingo pajėgumo ir kvalifikacinės parengties“, – situaciją aiškino Č. Zabulienienė.
„Sodros“ specialistai teigia vis tiek esantys pasirengę konsultuoti visais socialinio draudimo klausimais. „Sodros“ klientų prašoma skambinti į Fondo valdybos teritorinius skyrius telefonų numeriais, kuriuos galima sužinoti interneto svetainėje www.sodra.lt bei informacinėje tarnyboje 118.