Ne kartą naujojo Lietuvos banko vadovo Vito Vasiliausko išsakyta kritika, kad už tarpininkavimą atliekant tam tikras paslaugas bankai susižeria per daug komisinių, jau pasiekė bankų ausis, rašo „Kauno diena“.
Trejus metus trukusį bankų įkainių kilimą prieš 2 savaites nutraukė „Danske“ bankas - sumažino įmokų priėmimo įkainius banko skyriuose. Pasak „Danske“ banko Verslo plėtros tarnybos direktoriaus Norberto Žiobos, esą siekiant palengvinti banko skyriuose įmokas mokančių vyresnio amžiaus žmonių situaciją, bankas subsidijuos dalį mokamų mokesčių.
Kažin ar labiau pensininkams, ar Lietuvos bankui įsiteikti norėdamas nemokamą finansinių paslaugų planą „Senjoras“ įkandin „Danske“ banko pristatė ir SEB. Tačiau banko klientai į tai žiūri kreivokai, mat paslaugų paketas neaprėpia visų jiems būtinų paslaugų įkainių, už pavedimus banko skyriuose reikia mokėti papildomai, o norint išsigryninti daugiau pinigų nei nustatytas limitas banko skyriuje, taip pat teks susimokėti.
Tokias paslaugas pristatantys bankai save drąsiai vadina socialiai atsakingais, nors nuo krizės pradžios socialiai jautrius įkainius kėlė kelis kartus per metus.
Kiti dienraščio kalbinti bankai - „DnB Nord“, „Swedbank“, Ūkio bankas - neketina mažinti įkainių arba nepagrįstai didžiuojasi, kad šiemet jų nedidino.