Bendrovės vadovė Eglė Šimė sako, kad toks vežimas sprendžia vilkikų eilių Lenkijos–Ukrainos pasienyje problemą.
„Dėl itin didelių automobilių spūsčių Lenkijos–Ukrainos pasienyje autotransportu šį atstumą įveikti gali trukti iki dviejų savaičių ar daugiau. Tikimės, kad ateityje krovinio gabenimo geležinkeliu laiką galėsime sutrumpinti dar keliomis dienomis. Tokiu būdu klientams puspriekabes su kroviniu pristatyti galėsime iki trijų kartų greičiau nei šį maršrutą įveikia autotransportas“, – pranešime sakė E. Šimė.
Krovinius Lietuvos teritorijoje gabena „LTG Cargo“, Lenkijoje – antrinė jos įmonė „LTG Cargo Polska“, o Lenkijos ir Ukrainos pasienyje puspriekabės su kroviniais perkraunamos į plačios vėžės ukrainietiškus vagonus ir „Ukrainos geležinkelių“ gabenamos iki Kijevo „Liski“ terminalo. Iš čia kroviniai po šalį galės būti paskirstomi vilkikais.
Anot E. Šimės, maršrutas išbandytas praėjus vos dviem mėnesiams, kai „LTG Cargo“ ir „Ukrainos geležinkeliai“ tarėsi dėl pervežimų: „Nuolat drauge su partneriais ieškome būdų, kaip palengvinti ir prisidėti prie efektyvesnio krovinių judėjimo tarp šalių“.
„LTG Cargo“ teigimu, šiuo maršrutu gali būti gabenami įvairūs kroviniai iš Klaipėdos uosto: trąšos, PET granulės, druska, tuo metu į Lietuvą iš Ukrainos galės būti vežami grūdai, statybinės medžiagos, maistas ir gėrimai.
Šiuo metu „LTG Cargo“ su partneriais krovinius gabena trimis Lietuvą ir Ukrainą jungiančiais maršrutais per Mostyskos–Medykos ir Jagodino–Darohusko ir Izov–Hrubesšovo pasienio punktus, taip daugiausiai pervežami naftos ir žemės ūkio produktai.
Klientams pageidaujant pavieniai kroviniai į Ukrainą gali būti gabenami ir reguliariu maršrutu Kaunas–Slavkovas, o nuo čia plačiąja vėže į Ukrainą, kadangi netoli Katovicų įsikūręs Slavkovo terminalas – svarbus Lenkijos plačiosios vėžės mazgas, sujungiantis geležinkelio linijas tarp Lietuvos ir Lenkijos bei Ukrainos ir Lenkijos.