Viešbučių tinklo „Centrum Hotels“ pardavimai 2008 metais, palyginti su 2007 m., išaugo 10 proc. ir siekė 26 mln. litų.
Tinklą valdančios bendrovės „Centrum“ generalinio direktoriaus pavaduotojo Artūro Vainoro teigimu, viešbučių tinklo pardavimų augimą sąlygojo bendrovės investicijos į apgyvendinimo ir konferencinių paslaugų plėtrą. Pernai bendrovė į keturių žvaigždučių viešbučių tinklo „Centrum Hotels“ plėtrą investavo 30 mln. litų.
„Centrum Hotels“ viešbučiuose vietų skaičius pernai padidėjo 25 proc. (nuo 348 iki 433), o Vilniaus senamiestyje atidarius naują konferencijų centrą, konferencijoms ir kitiems renginiams skirtas plotas išaugo beveik 3 kartus (nuo 434 iki 1285 kv. m).
„Mūsų pasirinkta strategija orientuotis į keliaujančius verslininkus bei konferencinį turizmą pasiteisino. Pardavimų augimą ypač įtakojo pernai Vilniaus senamiestyje duris atvėręs naujas viešbučio „Artis Centrum Hotels“ konferencijų centras ir naujas šio viešbučio korpusas“, – sakė „Centrum“ generalinio direktoriaus pavaduotojas A.Vainora.
Jo teigimu, šiemet apie pardavimų augimą ir tolesnę plėtrą kalbėti sunku, nes neigiamą įtaką visam viešbučių verslui Lietuvoje daro nuo 5 iki 19 proc. padidintas PVM mokestis, sustabdyta Lietuvos skrydžių bendrovės „flyLAL“ veikla, sumažėjęs kitų aviakompanijų skrydžių iš Vilniaus skaičius, o taip pat dėl finansų krizės ir pasaulio ekonomikos lėtėjimo mažėjantys turizmo srautai ir dalykinių renginių mąstai.
„Užsienio turistams ir verslininkams Lietuva tapo ne tik brangiu, bet ir sunkiai pasiekiamu kraštu, todėl mūsų šalis akivaizdžiai pralaimi konkurenciją aplinkinėms valstybėms“, – paskaojo A.Vainora.