Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba įspėja internetu perkančius žmones dėl galimų apgavysčių. Tarnyba išplatintame pranešime spaudai teigia sulaukianti vartotojų nusiskundimų, kad įsigyję nuolaidų kuponų grožio paslaugoms iš interneto svetainės www.mybest.lt negali jais pasinaudoti.
Vartotojai teigia, kad paslaugų teikėjai atsisako suteikti paslaugas motyvuodami tuo, kad įmonė, platinanti nuolaidų kuponus, nėra pervedusi pinigų už paslaugas. Vartotojai taip pat skundžiasi, kad jiems nepavyksta susisiekti su įmone, į telefono skambučius ir elektroninius laiškus neatsakoma.
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, reaguodama į vartotojų paklausimus dėl minėtose interneto svetainėse įsigytų kuponų, raštu kreipėsi į įmonę UAB ,,IWO“, kuri valdo nuolaidų kuponus parduodantį interneto portalą www.mybest.lt. Tarnyba įmonės paprašė pateikti paaiškinimus dėl susiklosčiusios situacijos ir informuoti, kaip ketinama spręsti vartotojų problemas dėl kuponų, įsigytų svetainėje www.mybest.lt, naudojimo. Tačiau įmonė į pateiktus klausimus neatsakė ir negrąžino vartotojams jų sumokėtų pinigų už nepanaudotus nuolaidų kuponus.
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba jau kreipėsi į policiją prašydama nustatyti vienos ar įmonės, valdančios keletą elektroninių parduotuvių, veikloje nėra sukčiavimo vartotojų atžvilgiu veikos požymių.
Vartotojams, kuriems nepavyksta susisiekti su įmonėmis ir gauti paslaugas ar susigrąžinti pinigus, patariama raštu kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (prašymo formą yra tinklapyje www.vvtat.lt). Prie prašymo būtina pridėti turimus įrodymus (mokėjimą patvirtinančio dokumento kopiją, susirašinėjimo su paslaugų teikėju medžiagą, ir pan.)
Vartotojams patariama prieš įsigyjant prekes ar paslaugas elektroninėse parduotuvėse pasidomėti įmonių patikimumu, paieškoti kitų vartotojų atsiliepimų internete ar vartotojų teises ginančių valstybės institucijų tinklapiuose, taip pat pasitikrinti, ar įmonė nėra bankrutavusi (www.bankrotodep.lt).