• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prekybininkai pastebi, kad Juodojo penktadienio išpardavimų savaitė ne vienerius metus iš eilės tampa bene didžiausiu apsipirkimo įvykiu Baltijos šalyse ir reikšmingai konkuruoja su kalėdinio laikotarpio pardavimais, skelbiama banko „Citadele“ pranešime žiniasklaidai.

Prekybininkai pastebi, kad Juodojo penktadienio išpardavimų savaitė ne vienerius metus iš eilės tampa bene didžiausiu apsipirkimo įvykiu Baltijos šalyse ir reikšmingai konkuruoja su kalėdinio laikotarpio pardavimais, skelbiama banko „Citadele“ pranešime žiniasklaidai.

REKLAMA

Taip, anot prekybininkų atstovų, nutiko ir šiemet – „Citadele“ banko mokėjimų sprendimo „Klix“ duomenimis, skaičiuojama, kad pardavimai elektroninėse parduotuvėse Juodojo penktadienio savaitę išaugo 2–3 kartus.

Skelbiama, jog „Klix“ turimi duomenys apie didžiųjų elektroninių prekių pardavėjus rodo, kad iškart po Juodojo penktadienio pardavimai krenta ir šiek tiek atsigauna prieš pat Kalėdas, kai žmonės greičiausiai ieško paskutinės minutės dovanų, teigia banko atstovai. Po Kalėdų pardavimai vėl šiek tiek nukrenta, skelbiama pranešime.

Tendencijas patvirtina ir elektroninę parduotuvę Senukai.lt valdančios įmonės „Kesko Senukai Digital“ duomenys. Kaip praneša „Citadele“ bankas, kasmet didžiųjų lapkričio išpardavimų metu išauga tiek parduotuvių lankytojų, tiek užsakymų skaičius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų