Rusijos komunikacijos agentūrų asociacija (AKAR) pateikė pirmojo ketvirčio duomenis: išlaidos reklamai 2009 m. sausio-kovo mėnesiais sumažėjo 29 proc., kas sudaro 41,5 – 42,5 milijardo rublių.
Nuostolius patyrė visi žiniasklaidos kanalai, labiausiai nukentėjo spauda – 42 proc. ir žurnalai - 40 proc., mažiausiai internetas – 15 proc. AKAR įspėja, jog spaudos pajamų vertinimo metodika nėra unifikuota su visomis suinteresuotomis pusėmis, todėl asociacijos duomenys gali skirtis su kai kurių leidėjų nuomone. Pasak „Video International“ analitikų dalinio, vertinančio tik respublikinės ir sostinės spaudos pajamas, reklamos sumažėjo net 45 proc. Suomių kompanija SanomaCopr, kuriai priklauso Independent Media Sanoma Magazines leidykla, praeitą savaitę paskelbė, jog jos pajamos sumažėjo 29 proc. rubliais ir 42 proc. eurais.
Sumažinus biudžetus, reklamos davėjai susikoncentravo ties televizija. Pasak AKAR, sausio – kovo mėnesiais TV teko 59 proc. visų reklamos išlaidų, tuo tarpu praeitais metais TV reklamai buvo išleista tik 51 proc. Nežiūrint į tai, televizijos pajamos per pirmąjį ketvirtį smuko 20 proc.
Krizė atitinkamai palietė ir kitus žiniaklaidos kanalus: radijas smuko 38 proc., lauko reklama - 36 proc.