Visas vyno verslo procesas atrodo visai nesudėtingas. Pagamini vyną. Vyno fabrikuose, tarkime, Naujojoje Zelandijoje arba Italijoje supilstai jį į stiklinius butelius. Supakuoji vyno butelius į dėžes, sveriančias maždaug 18 kilogramų (nors pats vynas svertų tik apie 8 kilogramus). Išvežioji vyno dėžes po platųjį pasaulį.
„Man tai pasirodė toks atgyvenęs vyno gamybos modelis, jog nusprendžiau sukurti kažką, kas labiau atitiktų XXI amžiaus dvasią“, - internetiniam puslapiui „Entrepreneur.com“ paaiškina Matthew Cainas, kompanijos „Yellow+Blue“ įkūrėjas ir vadovas. Be abejo, į stiklinius butelius supilstytas vynas vis dar išlieka aukščiausiu standartu. Ypač jei vyną laikote rūsyje ir ketinate jį gerti po metų arba tik šiaip grožėtis. Bet Caino manymu, didžioji dalis JAV suvartojamo vyno yra išgeriama tuoj pat po jo įsigijimo.
Taigi atsižvelgdamas į greitai vyną mėgstančius skanauti klientus, Cainas nusprendė, jog vyno transportavimas buteliuose yra nereikalingas. Vietoj to, kad vynas JAV pasiektų jau supilstytas stiklo taroje, Cainas sumanė vyną transportuoti milžiniškuose ir gerai izoliuotuose plieniniuose konteineriuose. Tokiu būdu transportuojamas vynas išsaugo visas savo skonines savybes, o tinkama produkto temperatūra konteineriuose yra atidžiai prižiūrima. Maža to, Caino teigimu, jo kompanija „Yellow+Blue“ tokiu būdu prisideda ir prie aplinkos užterštumo mažinimo. „Tokiu būdu gabenamas vynas sukelia žymiai mažesnę taršą aplinkai, nes taip yra išskiriama mažiau dujų, sukeliančių šiltnamio efektą. Jei vyną gabentume laivuose ir stiklinėje taroje, tarša būtų didesnė“, - paaiškina Cainas.
Atgabentas į JAV, vynas vietoje yra išpilstomas. Bet išpilstomas jis yra ne į stiklo butelius, o į kartonines pakuotes. „Verslo pradžioje žmonės į mane žiūrėjo kaip į nevisprotį. Aukščiausios klasės, itin brangų prancūzišką vyną sumaniau supilstyti į paprasčiausias kartonines pakuotes. O po to dar ir parduoti. Bet čia nėra jokios gudrybės ar klastos. Tai tiesiog reali išeitis, sprendžiant realias aplinkosaugos problemas“, - savo požiūrį paaiškina Cainas.
Kompanija „Yellow+Blue“ savo vyną pardavinėja mažesnėse parduotuvėse, skirtose tikriems vyno gurmanams. Viena vyno pakuotė kainuoja apie 11 JAV dolerių. Kita vertus, „Yellow+Blue“ vyno galima užsisakyti ir nemažoje dalyje aukščiausios klasės JAV restoranų. Caino kompanijos veikla vis labiau plečiasi ir užsakymų pasiūlymai „Yellow+Blue“ pasiekia jau iš 20 užsienio valstybių. Visgi Cainas kol kas ketina plėsti savo veiklą tik JAV. Verslininkas prognozuoja, kad iki 2013 metų jo kompanijos pelnas turėtų išaugti bent tris kartus.