Pasak Dianos Vinikienės, 1588 skambučių centrą valdančios ir naujovę rinkai pristačiusios UAB „Infomedia“ Kontaktų centro direktorės, visi pasaulio ir Lietuvos skambučių centrų darbuotojai yra paslėpti po savotišku paslapties šydu, tad nuspręsta pirmiesiems jį atidengti.
„Rinkos tendencijos ir mūsų atlikta jos analizė parodė, kad vis svarbiau tampa asmeninis kontaktas. Klientai pageidauja matyti, su kuo kalbasi, jiems įdomu, koks žmogus atsako į klausimus, tad nusprendėme atidengti uždangą ir specialioje programėlėje pristatyti konsultantus bei tokiu būdu personalizuoti informacijos teikimą”, – sako D. Vinikienė.
Mobiliojoje programoje klientas gali pasirinkti konkretų konsultantą, jam paskambinti, o po pokalbio įvertinti jo aptarnavimą. Jeigu konsultanto darbas įvertinamas teigiamai, kitas skambutis iš to paties numerio, net neįjungus programėlės, nukreipiamas tam pačiam konsultantui. Žinoma, jeigu jis tuo metu dirba, nėra užimtas ir gali priimti skambutį.
Šiuo metu 1588 mobiliojoje programoje siūlomos 21 konsultanto paslaugos. Pasirinkti konkretų asmenį galima pagal pomėgius – vieni labiausiai mėgsta skaityti knygas, kiti aktyviai sportuoja ir domisi krepšinio ar rankinio naujienomis, treti mėgsta pramoginius šokius ar psichologiją. Kiekvieno konsultanto pomėgiai pateikti šalia jo nuotraukos.