Klientai, atnaujinę kontaktinius duomenis, aktualią informaciją gauna nemokamai ir gali būti tikri, kad reikiama informacija juos pasieks laiku. Tai ypač svarbu, kuomet planuojami laikini elektros tiekimo sustabdymai dėl tinklo remonto darbų, pasikeičia elektros energijos kainos, „Lesto“ teikia svarbią informaciją apie paslaugas. Naujiems vartotojams LESTO nuotoliniu būdu pateikia svarbią informaciją apie projekto eigą, pvz., kuomet reikia pasirašyti sutartis ar atsiimti dokumentus.
Atnaujinti kontaktinius duomenis klientai gali interneto savitarnos svetainėje www.manoelektra.lt, paskambinę telefonu 1802 ar atvykę į klientų aptarnavimo centrą. Aktualią informaciją klientai gali rasti „Lesto“ internetinėje svetainėje www.lesto.lt.
2011 m. pradžioje, kuomet po skirstomųjų elektros tinklų bendrovių reorganizavimo sujungimo būdu veiklą pradėjo AB „Lesto“, bendrovė teturėjo 7 proc. privačių klientų kontaktinius mobiliojo telefono numerius ir 5 proc. klientų elektroninio pašto adresus. 2012 m. rugsėjo pradžioje savo kontaktinius telefono numerius buvo patikėję jau 70 proc. privačių klientų, o elektroninio pašto adresus – 21 proc. klientų.
Dauguma verslo klientų jau yra pateikę savo elektroninio pašto adresus – tokiu būdu informaciją gauna 88 proc. verslo klientų, 95% verslo klientų informacija pasiekia ir SMS žinutėmis.