• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvos elektros skirstomųjų tinklų operatorius AB „Lesto“ klientams siūlo svarbią aktualią informaciją elektros energijos tiekimo klausimais gauti SMS žinute arba elektroniniu paštu – tereikia atnaujinti kontaktinius duomenis. Klientai įvertina nemokamos paslaugos patogumą – savo kontaktinį telefono numerį „Lesto“ patikėjo apie 70 proc. klientų.

Lietuvos elektros skirstomųjų tinklų operatorius AB „Lesto“ klientams siūlo svarbią aktualią informaciją elektros energijos tiekimo klausimais gauti SMS žinute arba elektroniniu paštu – tereikia atnaujinti kontaktinius duomenis. Klientai įvertina nemokamos paslaugos patogumą – savo kontaktinį telefono numerį „Lesto“ patikėjo apie 70 proc. klientų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Klientai, atnaujinę kontaktinius duomenis, aktualią informaciją gauna nemokamai ir gali būti tikri, kad reikiama informacija juos pasieks laiku. Tai ypač svarbu, kuomet planuojami laikini elektros tiekimo sustabdymai dėl tinklo remonto darbų, pasikeičia elektros energijos kainos, „Lesto“ teikia svarbią informaciją apie paslaugas. Naujiems vartotojams LESTO nuotoliniu būdu pateikia svarbią informaciją apie projekto eigą, pvz., kuomet reikia pasirašyti sutartis ar atsiimti dokumentus.

REKLAMA

Atnaujinti kontaktinius duomenis klientai gali interneto savitarnos svetainėje www.manoelektra.lt, paskambinę telefonu 1802 ar atvykę į klientų aptarnavimo centrą. Aktualią informaciją klientai gali rasti „Lesto“ internetinėje svetainėje www.lesto.lt.

2011 m. pradžioje, kuomet po skirstomųjų elektros tinklų bendrovių reorganizavimo sujungimo būdu veiklą pradėjo AB „Lesto“, bendrovė teturėjo 7 proc. privačių klientų kontaktinius mobiliojo telefono numerius ir 5 proc. klientų elektroninio pašto adresus. 2012 m. rugsėjo pradžioje savo kontaktinius telefono numerius buvo patikėję jau 70 proc. privačių klientų, o elektroninio pašto adresus – 21 proc. klientų.

Dauguma verslo klientų jau yra pateikę savo elektroninio pašto adresus – tokiu būdu informaciją gauna 88 proc. verslo klientų, 95% verslo klientų informacija pasiekia ir SMS žinutėmis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų