Nacionalinis bilietų platintojas „Bilietai LT“, siekdamas toliau gerinti klientų aptarnavimą, nuo š. m. gegužės 26 d., bendradarbiaudamas su informacijos telefonu paslaugų tiekėja UAB „Lintel“, teiks informaciją apie renginius ir rezervuos bilietus klientams telefonu 118.
„Vienas svarbiausių mūsų, kaip bilietų platinimo rinkos Lietuvoje lyderio, uždavinių yra klientų aptarnavimo kokybės gerinimas, todėl nusprendėme informacijos ir bilietų rezervacijos telefonu paslaugą patikėti savo srities profesionalams, – sako Vitalijus Kuodis, „Bilietai LT“ vadovas.
Iki šiol „Bilietai LT“ informaciją telefonu klientams teikė per savo skambučių centrą numeriu 19555.
Anot p. Kuodžio, „Bilietai LT“ vadovaujasi modernaus verslo principais, leidžiančiais efektyviai siekti strateginių tikslų, taupant resursus užsakomųjų paslaugų (angl. outsourcing) pagalba. Sparčiai vystantis verslo specializacijai, šios paslaugos jau tapo plačiai paplitusia praktika Vakaruose ir sparčiai populiarėja Lietuvoje.
„Lintel“ yra informacinės telefonijos rinkos lyderė Lietuvoje, pasižyminti aukštu aptarnavimo lygiu. Numeris 118 lengvai įsimenamas, tarnyba dirba visą parą be poilsio dienų, pasižymi greitu sujungimu ir mandagiu aptarnavimu“, – sako „Bilietai LT“ vadovas, aiškindamas partnerio pasirinkimo priežastis.
„Bilietai LT“ itin daug skambučių sulaukia tomis dienomis, kai pradedami platinti bilietai į pasaulinio garso atlikėjų pasirodymus. Todėl ir pasirinktas partneris, kuris yra pajėgus aptarnauti didelį skambučių srautą ir užtikrinti, kad kiekvienas klientas gautų visą reikiamą informaciją ir pagalbą.
„Bilietai LT“ bendradarbiauja su daugiau nei 100 didžiausių koncertų ir kitų pramoginių bei kultūrinių renginių organizatorių Lietuvoje.
Tarptautinės rinkos tyrimų bendrovės „Gemius Baltic“ kas mėnesį atliekamos apklausos duomenimis, bendrovės elektroninė bilietų pardavimo svetainė www.bilietai.lt yra lankomiausia internetinė parduotuvė Lietuvoje. „Bilietai LT“ prekybos tinklą sudaro 40 kasų prekybos centruose ir renginių vietose visoje Lietuvoje.