„Lietuvoje veikiame jau 30 metų, per juos augome, tobulėjome ir toliau nesustodami keičiamės. Nuolat peržiūrime veiklos procesus, kad patenkintume šalies gyventojų poreikius ir suteiktume geriausią apsipirkimo patirtį. Natūraliai atėjo poreikis keisti ir prekybos tinklą valdančios bendrovės pavadinimą. Tikime, kad jis bus aiškesnis, lengviau atpažįstamas mūsų klientams, partneriams ir tiekėjams“, – sako Nijolė Kvietkauskaitė, „IKI Lietuva“ generalinė direktorė.
Šie gimtadienio metai žymi daug prekybos tinklo atsinaujinimo žingsnių ir diegiamų inovatyvių sprendimų. Pavyzdžiui, šiemet kartu su „Pixevia“ Vilniuje atidaryta pirmoji autonominė parduotuvė, paženklinta „Iki Express 24/7“ prekės ženklu. Ji pirmoji tokia Lietuvoje ir Šiaurės šalyse.
Praėjusiais metais „Iki“ tvirtai žengė į e. komerciją įsigydama prekių pristatymo startuolį „LastMile“. Artimiausiu metu bus išbandomas ir prekių pristatymo autonominiais automobiliais projektas.
Šių metų liepos mėn. „Iki“ persikraustė į naują, efektyvų ir modernų logistikos centrą.
„Dėmesį skiriame ne tik savo pirkėjams, bet ir darbuotojams. Siekdami būti patraukliausiu darbdaviu, sukurti modernią, tvarią, aukščiausius standartus atitinkančią darbo aplinką, pastatėme naują administracijos biuro pastatą. Tikime, kad jame bus patogu dirbti geriausiai „Iki“ komandai“, – sako N. Kvietkauskaitė.
Siekiant patenkinti pirkėjų poreikius ir užtikrinti geriausią apsipirkimo patirtį, nuolat atnaujinamos parduotuvės bei atidaromos naujos. Nuo metų pradžios atnaujinta net 18 „Iki“ parduotuvių, investicijos į jų renovaciją siekia daugiau nei 16,8 mln. eurų.