Artėjant naujai išrinktojo JAV prezidento Baracko Obamos inauguracijai, įvyksiančiai sausio 20 d., kompanijos sujudo ruošdamos specialiai šiai progai skirtas akcijas. Anksčiau nė viena JAV prezidento inauguracija nebuvo sulaukusi tokio reklamos specialistų dėmesio kaip ši.
Baldų gamintoja iš Švedijos „Ikea“ specialiai progai Centrinėje Vašingtono stotyje „Union“ įrengė JAV prezidento Ovaliojo kabineto kopiją. Tiesa, vietoje istorinių baldų joje panaudota „Ikea“ produkcija. Tai – specialios bendrovės kampanijos „Embrace Change 09“, skirtos naujojo JAV prezidento inauguracijai, dalis.
Tačiau „Ikea“ – ne vienintelė kompanija, kurios prekės ženklas šmėžuos Vašingtone sausio 20 dieną. Štai „Pepsi“ nusisamdė šimtus aktyvistų, kurie inauguracijos metu susirinkusiems žmonėms dalys ženkliukus ir kitą simboliką su bendrovės bei Baracko Obamos šūkiais.
Bandelių tinklas „Dunkin‘ Donuts“ specialiai šiai progai pristatė spurgą „Stars and Stripes“ („žvaigždės bei dryžiai“ – JAV vėliavos simbolika, aut.), kurią bus galima įsigyti tik tą savaitę, kai vyks JAV prezidento inauguracija.