„Atvykau net iš Bengalūro (už 575 kilometrų). Labai knieti pamatyti, kas gi čia yra“, – pareiškė Krishna Mohan Dixit (Krišna Mohan Diksit), 39 metų amžiaus drabužių gamyklos darbuotoja, prieš parduotuvės atidarymą 10 val. ryto vietos laiku eilėje laukusi pusantros valandos.
„Laukėme šios parduotuvės atidarymo. Šiaip tai atvažiuoti čia mane įkalbėjo žmona. Jos sesuo iš Dubajaus siunčia daug daiktų iš „Ikea“. Todėl čia ir atvykome“, – pareiškė Nasrullah Khanas (Nasrula Chanas), 34 metų amžiaus IT specialistas.
Parduotuvei atvėrus duris, pirkėjai suskubo į vidų, kur juos pasitiko „Ikea“ darbuotojai, vilkintys firminių įmonės spalvų – mėlynos ir geltonos – marškinėlius.
Tuo tarpu analitikai sako, kad „Ikea“, kuri garsėja savo savarankiškai surenkamais produktais, Indijoje laukia didelis iššūkis, nes šios šalies gyventojai nėra įpratę prie to, kad baldus reikia surinkti patiems.
Tačiau „Ikea“ pasistengė prisitaikyti prie vietos skonių. Pavyzdžiui, garsieji mėsos kukuliai restorane bus vegetariški arba pagaminti iš vištienos, o ne iš įprastos jautienos ir kiaulienos.
Taip pat bus pasiūlyta įvairių „vietos specifikos produktų“, kaip antai specialiųjų plokščiadugnių keptuvių ar puodų, kuriuose gaminami ryžių pyragėliai.
Be to, siūlomas daugiau kaip 1 tūkst. produktų, kainuojančių mažiau nei 200 rupijų (2,92 JAV dolerio). Tokiu būdu tikimasi patenkinti vartotojus, kurie, kaip sako parduotuvės vadovas Johnas Achillea (Džonas Achilėja), turi „didelių norų dėl savo namų ir plonas pinigines“.