Tai paskutinis „Via Baltica“ nuo Marijampolės iki Lietuvos-Lenkijos sienos projekto etapas. Planuojama, kad po viešųjų pirkimų procedūrų kelio atnaujinimo darbus bus galima pradėti kitų metų pirmoje pusėje, pranešė direkcija.
Numatyta kelio atkarpą pertvarkyti į keturių eismo juostų automagistralę, kurioje leistinas greitis sieks 130 kilometrų per valandą. Tranzitinio transporto srautai bus atskirti nuo vietinio srauto, panaikintos vieno lygio sankryžos ir nuovažos.
„Dar šiemet iš viso bus nutiestas 12,5 km naujos automagistralės ruožas, kitų metų vasaros pabaigoje baigsime 16 km sudėtingiausio ruožo ties Marijampole darbus, o dar kitais metais planuojame pabaigti paskutiniuosius 12 km. Tuomet visą dėmesį galėsime nukreipti „Via Balticos“ rekonstrukcijai Latvijos link“, – pranešime sakė susisiekimo ministras Marius Skuodis.
Abiejose rekonstruojamo kelio ruožo pusėse taip pat planuojama nutiesti jungiamuosius kelius, kurių bendras ilgis sieks apie 32,5 km. Bus įrengtos ir keturios žiedinės sankryžos, trys tuneliniai pravažiavimai, du viadukai, požeminės ir antžeminės perėjos gyvūnams, pasienio užkardos sprendiniai, autobusų sustojimo stotelės, poilsio aikštelė.
Spalį buvo atidaryta pirmoji užbaigta „Via Balticos“ projekto atkarpa, kelio Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožas nuo 72,5 iki 79 kilometro. Rekonstravimo darbai kainavo apie 55,8 mln. eurų, juos atliko bendrovė „Fegda“.