• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Viena didžiausių Centrinės ir Rytų Europos mados prekių elektroninių parduotuvių „Stilago“, kuriai Lietuvoje priklauso www.stilago.lt, susitarė dėl strateginės partnerystės su Vokietijos nuotolinės prekybos milžine „Klingel“. Ši įmonių grupė tapo pagrindine „Stilago“ akcininke.

Viena didžiausių Centrinės ir Rytų Europos mados prekių elektroninių parduotuvių „Stilago“, kuriai Lietuvoje priklauso www.stilago.lt, susitarė dėl strateginės partnerystės su Vokietijos nuotolinės prekybos milžine „Klingel“. Ši įmonių grupė tapo pagrindine „Stilago“ akcininke.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Klingel“ prekybos paštu patirtis ilgesnė kaip 100 metų, ji yra antra pagal dydį Vokietijos katalogų prekybos rinkoje. Jos metiniai pardavimai viršija 1 mlrd. eurų (3,45 mlrd. litų).

REKLAMA

„Strateginė partnerystė su „Klingel“ mums suteikia dar solidesnį pagrindą įsitvirtinimui tose rinkose, į kurias sėkmingai įėjome. Lietuvoje veikiame nuo 2011-ųjų, prieš dvejus metus pradėjome veiklą Latvijoje ir Estijoje”, – primena Giedrius Sakalauskas, „Stilago“ vadovas Šiaurės Europai. Pasak jo, Centrinės ir Rytų Europos rinkoms analitikai prognozuoja 12 proc. viršijantį elektroninės prekybos metinį augimą.

REKLAMA
REKLAMA

„Stilago“ taip pat yra sukūrusi tvarius santykius su tiekėjais ir nuolat siūlo lyderiaujančių mados prekės ženklų gaminius, kuriuos atrenka mūsų įsigijimų komanda Berlyne, Bratislavoje ir Bukarešte“, – kalbėjo G. Sakalauskas.

Prieš ketverius metus sukurtas „Stilago“ prekės ženklas yra vienas žinomiausių ir sparčiausiai augančių Centrinėje ir Rytų Europoje. Regione jis turi apie 4 mln. registruotų klientų („Stilago“ klubo narių), šiame interneto prekybos centre galima nuolat rasti daugiau kaip 500 pasaulinio lygio prekės ženklų drabužių, batų, aksesuarų, namų apyvokos prekių.

Šiuo metu „Stilago“ (kartu su „Stil2go“) sėkmingai veikia 14-oje Centrinės ir Rytų Europos šalių, jos pardavimai nuolat auga. Vertinama, kad „Stilago“ dėl savo plataus el. parduotuvių tinklo, didelio prekių asortimento ir žinomų prekės ženklų turi galimybę pasiekti iki 300 mln. klientų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų