J. Peters yra konsultacijų bendrovės „J Promotions“ įkūrėjas, rinkodaros srityje dirbantis nuo 1993 metų. Šiuo metu konsultantas veda mokymus apie socialinius tinklus stambiausioms britų įmonėms.
J. Peters sulaukė pripažinimo iš „Facebook“ kompanijos, kuri patvirtino, kad konsultanto šiame socialiniame tinkle vykdyti darbai pateko tarp 2 proc. geriausius rezultatus pasiekusių projektų. Ekspertas buvo pakviestas dalyvauti „Facebook“ rengtoje spaudos konferencijoje Londone ir pristatyti britų žiniasklaidai šiuos projektus bei „Facebook“ tinklo galimybes.
Vilniuje J. Peters papasakos, kaip įmonėms ir organizacijoms valdyti santykius su klientais pasitelkiant socialinius tinklus, kaip išnaudoti jų galimybes ryšių su vartotojais stiprinimui.
Aštuntojoje metinėje rinkodaros konferencijoje „E. virusas 2014“ bus diskutuojama apie santykių su klientais valdymą. Pranešėjai apžvelgs, kaip sėkmingai palaikyti ryšius su potencialiais vartotojais ir esamais klientais, kokią naudą duoda ryšių su klientais valdymo (angl. Customer Relationship Management – CRM) sistemos. Specialistai pristatys Lietuvos įmonių ryšių su klientais valdymo patirtį, papasakos apie išmaniuosius el. pašto rinkodaros iššūkius.
Renginyje bus aptarta prekės ženklo įtaka santykiams su klientais, taip pat apžvelgtos vartotojų pasitikėjimo reklama tendencijos, kaip pasitikėjimas rinkodaros informacija skatina veikti.
Konferencijoje „E. virusas 2014“ pranešimus skaitys ekspertai iš Jungtinės Karalystės ir Lietuvos: J. Peters („J Promotions“), Andrew Davies („ForBrains“), Loreta Matulionienė („Blue Bridge Baltic“), Rytis Laurinavičius („Soundest“), Giedrė Stabingytė („Black Swan Brands“), Asta Ivanauskienė („Nielsen“).
Renginys skirtas rinkodaros, komunikacijos vadovams ir specialistams.
Aštuntoji metinė rinkodaros konferencija „E. virusas 2014“ vyks rugsėjo 18 d. Vilniuje. Išsami renginio programa skelbiama Vilniaus konferencijų centro interneto svetainėje www.vcc.lt.
Apie Vilniaus konferencijų centrą
Vilniaus konferencijų centras (www.vcc.lt) – verslui skirtų projektų organizatorius. Kompanija savo iniciatyva ir klientų užsakymu rengia konferencijas bei seminarus, kurių tikslas – sudaryti galimybes dalyviams efektyviai plėtoti verslo ryšius, užmegzti naujų kontaktų, apsikeisti naudinga informacija.