2013 metais Lietuvoje turėtų pasirodyti švedų drabužių tinklas „Hennes & Mauritz“(„H&M“). Tai bus po to, kai Latvijoje jau veiks dvi jo parduotuvės. Švedai kitais metais turėtų neaplenkti ir Estijos, tačiau ar ji pateks į bendrovės plėtros geografiją, priklausys nuo derybų baigties dėl pageidaujamų prekybos plotų, skelbia portalas eVersus.lt.
Sausio pabaigoje „H&M“ paskelbė, kad 2012 metais į savo naujų rinkų sąrašą įtraukia Latviją. Tačiau tuo švedai neapsiribojo - už Baltijos šalių rinkas atsakinga šios kompanijos komanda jau kuris laikas vizituoja ir Estiją bei Lietuvą.
„eVersus“ šaltiniai teigia, kad Lietuvos rinka jau yra įtraukta į kitų metų planus, todėl šiuo metu naujoms parduotuvėms aktyviai ieškoma prekybos ploto. „H&M“ tradiciškai vieną parduotuvę turi vadinamojoje prekybos gatvėje, o kitas - didžiuosiuose prekybos ir pramogų centruose. Spėjama, kad būtent viename iš Lietuvos prekybos centrų „H&M“ ir turėtų atidaryti pirmąją savo prekės ženklo parduotuvę. Standartinis tokios parduotuvės dydis būna 2.500 - 3000 kv.m.
Šiais metais „H&M“ planuoja atidaryti 275 naujas parduotuves Bulgarijoje, Latvijoje, Malaizijoje, Tailande ir Meksikoje.
Kompanija „H&M“ , kuri buvo įsteigta Švedijoje 1947 metų pabaigoje, šiuo metu turi 2, 5 tūkst. parduotuvių 43 šalyse, joje dirba 94 tūkst. darbuotojų.