Pagal sandorio sąlygas, „Entertainment One“ akcininkai už kiekvieną turimą akciją gaus po 5,6 svaro (6,86 JAV dolerio) grynaisiais, pranešė „Hasbro“.
Įsigyti „Entertainment One“ JAV žaislų gamintoją visų pirma paskatino bendrovės valdomas turtas, orientuotas į vaikų, ypač ikimokyklinio amžiaus, auditoriją.
„Itin pelningų ir paklausiusių prekių ženklų“ įsigijimas „Hasbro“ atveria strateginę galimybę plėsti verslą ikimokyklinio amžiaus vaikų pramogų segmente, pažymėjo JAV bendrovė.
Mažėjant žaislų pardavimams, šių prekių gamintojai, kurie priskiriami prie pramogų sektoriaus, ėmė ieškoti naujų galimybių panaudoti savo turtą. Pavyzdžiui, žaislų gamintoja „Mattel“ įkūrė nuosavą kino studiją, kurioje ketina kurti filmus apie Barbę ir kitus žaislus.
„Entertainment One“, kurios būstinė įsikūrusi Toronte, taip pat kuria suaugusiųjų auditorijai skirtus filmus ir televizijos šou ir valdo muzikos įrašų verslą.
Bendrovių sandoriui būtinas Ontarijo teismo ir „Entertainment One“ akcininkų pritarimas.