„Klientai Lietuvoje jau daug metų pageidavo „H&M“ parduotuvių, pagaliau mes čia atvykome, – sako Marika Pyykkö, „H&M“ vadovė Suomijoje ir Baltijos šalyse. – Būdamas patarėju ir autoritetu aukštosios mados už prieinamą kainą srityje, „H&M“ nekantrauja kuo greičiau paskatinti apie madą nusimanančius Lietuvos pirkėjus įsigyti drabužių, kurie pabrėžtų jų stiliaus individualumą.”
Atidarymo dieną pirmuosius 10 klientų, stovinčių eilėje, „H&M“ apdovanos 350 litų vertės „H&M“ dovanų kortelėmis. Kiti 300 pirkėjų eilėje – gaus 50 litų vertės dovanų korteles. Be to, atidarymo proga nuo rugpjūčio 24 d. iki rugsėjo 1 d. „H&M“ kiekvienam pasiūlys 20 % nuolaidos čekį vienai prekei įsigyti, kurį pirkėjai galės išleisti rugsėjo 2–15 d. Vilniaus „Akropolyje“ įsikūrusioje „H&M“ parduotuvėje.