• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Švedijos drabužių mažmeninės prekybos tinklas „Hennes & Mauritz“ 2014 m. į Lietuvos rinką įžengs „ne iš savo pinigų“, o šalies pagrindinių prekybos centrų priviliotas, mano nekilnojamojo turto bendrovės „Aurum Apartamentai“ atstovas Laurynas Mituzas.

Švedijos drabužių mažmeninės prekybos tinklas „Hennes & Mauritz“ 2014 m. į Lietuvos rinką įžengs „ne iš savo pinigų“, o šalies pagrindinių prekybos centrų priviliotas, mano nekilnojamojo turto bendrovės „Aurum Apartamentai“ atstovas Laurynas Mituzas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„H&M“ yra toks prekių ženklas, apie kurį labai daug šnekama - visi nori jį turėti. Važiuoju kažkur - jį atsivežu, nes tai labai „karštas“ daiktas. Šalies prekybos centrams nuolat reikia atrasti ką nors išskirtinio, kad atvestų į juos dar daugiau žmonių. Todėl jie už bet kokią kainą nori atsivesti „H&M“. (...) Klausimas, kiek prekybos centrai už tai susimokėjo?“, - ketvirtadienį naujienų agentūrai ELTA sakė „Aurum Apartamentai" atstovas.

REKLAMA

L. Mituzas pažymėjo, jog tokį prekybos centrų elgesį paaiškina noras išlikti ir „pakilti“ tarpusavio konkurencijos sąlygomis. Be to, ne paslaptis, jog dauguma tokių traukos operatorių yra tam tikra prasme perkami.

„Kažkokią dalį to reikalo apsiimi, kad jis ateitų, nes nuo jo priklauso, ar ateina ir visi kiti. Motyvacija gauti „H&M“ - tai gauti išskirtinumą, palyginus su kitais prekybos centrais, su kitomis vietomis“, - sako „Aurum Apartamentai“ atstovas ir priduria, jog tai paaiškina, kodėl „H&M“ ateina į rinką, kurioje galima atidaryti tik kelias parduotuves.

REKLAMA
REKLAMA

„H&M“ vienintelis vidinis noras, jeigu jie eina į rinką - jie nori atsidaryti parduotuvę pagrindinėje gatvėje. Vilniuje parduotuvė tikriausiai bus atidaryta ir Gedimino prospekte", - spėjo jis.

L. Mituzas atkreipė dėmesį, jog „didieji atėjimai“ dažniausiai grindžiami ne savo noru. Šalia „H&M“ pavyzdžio galima būtų paminėti ir Švedijos baldų gamybos milžinės IKEA įžengimą į Lietuvos rinką.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Jeigu kalbėsime apie „didžiuosius atvedimus“, nė vienas iš jų neatėjo savo noru. Yra kita priežastis greta, dėl ko jie atėjo į Lietuvą, bet tikrai ne todėl, kad norėjo uždirbti pinigų“, - pažymėdamas, jog Lietuvos rinka yra itin maža, kalbėjo L. Mituzas.

REKLAMA

Pirmosios H&M  parduotuvės Lietuvoje duris atvers 2013 m. Vilniaus ir Klaipėdos prekybos ir pramogų centruose “Akropolis".

„H&M“ skelbė šiais metais planuojanti atidaryti 275 naujas parduotuves Bulgarijoje, Latvijoje, Malaizijoje, Tailande ir Meksikoje. Kompanija „H&M“, kuri buvo įsteigta Švedijoje 1947 m. pabaigoje, šiuo metu turi 2,5 tūkst. parduotuvių 43 šalyse, joje dirba 94 tūkst. žmonių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų