Kai kurie klientai, norėdami prisijungti prie mobiliosios banko programėlės, pastebėjo, kad to nepavyksta padaryti.
„Norėjau sumokėti už paslaugas, tačiau, suvedus prisijungimo duomenis „Swedbank“ mobiliojoje programėlėje, parododomas tik užrašas „Įvyko klaida“. Kas vyksta?“ – naujienų portalui tv3.lt laišką atsiuntęs klausė skaitytojas Tomas.
„Swedbank“ banko atstovas patvirtino, kad iš tiesų dalis klientų galėjo susidurti su tam tikrais programėlės trikdžiais.
„Daliai klientų išmanioji banko programėlė šiuo metu gali veikti šiek tiek lėčiau.
Klientams rekomenduojame naudotis interneto banku. Atsiprašome klientų už galimus nepatogumus“, – teigė „Swedbank“ atstovas spaudai Gytis Vercinskas.
Visgi vėliau G. Vercinskas informavo, kad trikdžiai buvo pašalinti, todėl banko klientai gali ir vėl naudotis programėle.
2024 m. pirmąjį pusmetį „Swedbank“ Lietuvoje bendrosios pajamos siekė 410 mln. eurų, o pernai per tokį patį laikotarpį – 353 mln. eurų.
Šių metų pirmąjį pusmetį bankas uždirbo 175 mln. eurų grynojo pelno, o pernai tuo pačiu metu – 195 mln. eurų.