Remiantis tyrimu, matyti, kad lietuviai rinkdamiesi kur pietauti, daugiausiai dėmesio kreipia į skanų maistą, tą pabrėžė 90 proc. apklaustųjų, taip pat – maisto patiekimą (88 proc.) ir produktų kokybę (86 proc.). Tuo tarpu kainos svarba renkantis užkandinę tautiečiams yra ketvirtoje vietoje (beveik 86 proc.). Nuolat spartėjantis gyvenimo tempas, darbų kiekis priverčia susimąstyti ir apie pietų patiekimo greitį (82 proc.). Apklausa atskleidė, kad lyginant su pernai metų paskutiniu ketvirčiu, „Hesburger“ restoranai buvo kur kas geriau įvertinti pagal šiuos kriterijus: išaugo klientų pasitikėjimas, labiau vertinami kokybiški produktai, platus meniu pasirinkimas, trumpas aptarnavimo laikas ir patogios restoranų lokacijos.
“Akivaizdu, kad dėl didelio užimtumo darbo metu bei trumpų pertraukų mokymo įstaigose dauguma pietums gali skirti labai mažai laiko. Į tai atsižvelgdami visuose savo restoranuose siekiame klientams suteikti galimybę papietauti greitai ir kokybiškai bei maistingai. Tyrimo rezultatai atskleidė, kad einame teisingu keliu”, - teigia Ieva Salmela “Hesburger” plėtros direktorė.
Remiantus tyrimu, matyti, kad lyginant su pernai, išaugo “Hesburger” norinčių greitai papietauti šeimų skaičius. Restoranų tinklas gali pasiūlyti valgiaraštį ne tik suaugusiems, bet ir specialų – vaikams. Net 25 tinklo restoranai Baltijos šalyse mažuosius kviečia žaisti šalia įrengtose lauko ar vidaus žaidimų aikštelėse, penkios iš kurių yra Lietuvoje. Šie du aspektai itin patrauklūs šeimoms, kadangi tėvai gali atsipalaiduoti ir ramiai užkąsti, o vaikai smagiai praleisti laiką žaidimų aištelėje.
„Socio Uuringukeskus” apklausa tyrė populiariausias maitinimo įstaigas Lietuvoje: „McDonalds”, „Hesburger”, „Cili pica”, kebabines, „KFC”, „Express Pizza”, „CanCan Pizza”, „Charlie Pizza”, „Delano”, „Statoil” ir kitas, iš viso 15 prekės ženklų. Tyrimas vyko 10–yje apskričių: Alytaus, Kauno, Klaipėdos, Marijampolės, Panevežio, Šiaulių, Tauragės, Telšių, Utenos bei Vilniaus.