Tuo metu 65,1 mlrd. JAV dolerių siekusios pajamos trečiąjį šių metų ketvirtį aplenkė to paties praėjusių metų laikotarpio rodiklį maždaug 41 proc., o pajamų augimą skatino internetinių reklamų paklausa ir debesijos paslaugos.
Konkurentė „Facebook“, nepaisant skandalo, susijusio su informatorių atskleista informacija, taip pat paskelbė apie milžinišką pelną, kaip ir „Microsoft“.
Visgi „Twitter“ pranešė apie didelius nuostolius, susijusius su susitarimu su akcininkais.
„Šio ketvirčio rezultatai rodo, kaip mūsų investicijos į dirbtinį intelektą leidžia mums kurti žmonėms ir mūsų partneriams naudingesnių produktų“, – pareiškė „Alphabet“ ir „Google“ generalinis direktorius Sundaras Pichai (Sundaras Pičajus).
„Tęsiantis skaitmeninei transformacijai ir perėjimui prie hibridinio darbo režimo, mūsų debesijos paslaugos padeda organizacijoms bendradarbiauti“, – pridūrė jis.
Pasak „Alphabet“, nuo liepos iki rugsėjo mėnesio ji pardavė internetinės erdvės, skirtos pagal turinį ir tikslinius naudotojus suasmenintai reklamai, už 7,2 mlrd. JAV dolerių, palyginti su 5 mlrd. JAV dolerių tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu.
Nuotolinės kompiuterijos padalinio pajamos siekė beveik 5 mlrd. JAV dolerių – 45 proc. daugiau nei praėjusiais metais.
„Google“ varomoji jėga tebėra reklama, o 2021 metais, „eMarketer“ duomenimis, bendrovei teks 28,6 proc. pasaulinės skaitmeninės reklamos rinkos. Antroje vietoje liks „Facebook“ su 23,7 proc. rinkos dalimi.
Visgi pastaruoju metu technologijų milžinė susiduria su išaugusiu reguliavimo institucijų spaudimu, susijusiu su bendrovės įgyta įtaka.
„Google“ yra viena iš interneto milžinių, patekusi į reguliavimo institucijų ir kritikų, nerimaujančių dėl to, kad bendrovės galimai nesąžiningai dominuoja rinkose ir stabdo konkurenciją, taikiklį.
Pietų Korėjos antimonopolinė tarnyba rugsėjį skyrė „Google“ beveik 180 mln. JAV dolerių baudą už piktnaudžiavimą dominuojančia padėtimi mobiliesiems įtaisams skirtų operacinių sistemų bei programėlių rinkose.
Pranešama, kad „Google“ taip pat gresia naujas JAV pareigūnų antimonopolinis ieškinys, kuriuo bus siekiama apriboti Silicio slėnio konglomerato galią internetinės reklamos rinkoje.