Idėja paskelbti kovą gero aptarnavimo mėnesiu sulaukė pripažinimo – šiemet prie projekto „GerasAptarnavimas.lt“ prisijungė dvigubai daugiau dalyvių nei pernai, tarp jų – ir telekomunikacijos bendrovės „Omnitel“ ir „Bitė Lietuva“ bei finansinės institucijos „Hansabankas“, „Ūkio“ bankas, „Sampo“ bankas.
Akcijos pabaigoje bus paskelbta 10 įmonių padalinių, salonų ar parduotuvių, sulaukusių daugiausia gerų lankytojų atsiliepimų, sakoma projekto rengėjų išplatintame pranešime.
Įmonės, norinčios prisijungti prie akcijos, kviečiamos įsigyti jos atributiką (ženkliukus, lipdukus, plakatus ir kt.), kuri naudojama klientų aptarnavimo vietose. Joje klientui paaiškinama, kokiu būdu jis gali siųsti savo gerus atsiliepimus apie aptarnavimą įmonėje: rašyti nuomones interneto tinklapyje www.gerasaptarnavimas.lt, taip pat skambinti trumpuoju „Lintel“ numeriu 1808.
„Kovas – gero aptarnavimo mėnuo“ – kasmetinis projektas, sulaukiantis didelio susidomėjimo ir kaimyninėse šalyse. Šiemet Estijoje jis vyks penktus, o Latvijoje – trečius metus iš eilės.
Pernai į daugiausia gerų atsiliepimų sulaukusiųjų įmonių penkioliktuką pateko tokios įmonės kaip „Čili“ picerija, UPS įgaliotasis atstovas „Skubios siuntos“, baras „Bix“, UAB „Armitana“, Ūkio bankas bei „Vilniaus energija“, sakoma pranešime.