Kasmetinio reklamos rinkos tyrimo „Big Won“ metu, kurio esmė – susumuoti visus svarbiausius reklamos agentūrų gautus apdovanojimus per metus, geriausia pasaulyje reklamos agentūra 2008-aisiais pripažinta „BBDO New York“. 2007-aisiais ji užėmė 9 vietą.
Antroje liko „Jung von Matt, Hamburg“ (2007-aisiais užėmusi pirmąją vietą – aut.), trečioje – „Scholz & Friends, Berlin“, ketvirtoje – „DDB Berlin“, o penktoje – „Abbot Mead Vickers BBDO“ iš Didžiosios Britanijos.
Geriausia reklamos agentūrų grupe pripažinta BBDO, už jos liko DDB bei „Ogilvy“. Ketvirtoje vietoje – „Leo Burnett“, o penktoje – „Saatchi & Saatchi“. Geriausiu reklamos agentūrų holdingu tapo „Omnicom“, aplenkęs WPP (2 vieta), „Publicis“ (3 vieta), „Interpublic“ (4 vieta), „Havas“ (5 vieta).
Tyrimo metu taip pat paaiškėjo, jog daugiausia apdovanojimų pernai teko Vokietijoje veikiančioms reklamos agentūroms, antroje vietoje liko JAV, trečioje – Didžioji Britanija, ketvirtoje – Ispanija, o penktoje – Argentina.