Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
noreciau ussysakyti pigus is kauno i Vokietija,Düseldorf bilietus pirmin ir atgal dviem savaitem galy ir ilgiau.
Labai tiksli informacija. Galėtų nurodyti pirminį šaltinį.
prekės ženklas išties garsus, istorija banali
Žiemelio sūnelis matyt GM privatizavo, atskyrė pelningesnius ir šakės
permainos GM tik į naudą,po metų kitų tai vėl bus nr.1 gamintojas pasaulyje (dabar yra nr.2 po Toyota-bet tai laikinai).Per daug buvo apkerpėjęs visokiais padaliniais ir modeliais,kai koncentruosis į pagrindinius-Buick,GMC,Chevrolet ir Cadillac-viskas bus OK.Elektromobilių gamyboje GM irgi lyderiauja (Chevy Volto pvz),naujovių yra prikūrę daugybę,inžinierinės minties prilaiko.Kas dėl karų ir dizaino-čia skonio reikalas,man pvz GM dizainas "veža",aišku tai yr amerikietiškas o ne euro ar japonų dizainas,jis tiesiog kitoks.Žr GM saitą 3w. gm. com ,galim smagiai apžiūrėt GM modelius ant rampos,puikios tačankos,nieko nepridursi.
Straipsnis labai įdomus, bet ta reklamos eilutė apačioj tai užknisa nežmoniškai. Neištvėriau straipsnio skaityt iki galo. Gal kartais mąstydami apie reklamdavių interesus prisiminkite ir savo tiesioginius klientus - skaitytojus...
Pats tu Shudas, Maskvichiaus vairuotojau....
Geras ir aiskus straipsnis. Smagu kai surasyta pilnai o ne nuotrupa.
Šūdų gamintojo - šūdinas likimas. Išskyrus kelis Cadillac modelius, tai totalus šūdas, ypač dizaino požiūriu.
REKLAMA
REKLAMA
„General Motors“: Vieno dinozauro istorija