Balsas.lt šaltinių duomenimis, kalbos apie banko bankrotą ir būtinybę kuo greičiau atsiimti santaupas sklinda ir tarp verslininkų.
Naujienų portalo balsas.lt kalbinta šilutiškė (vardas ir pavardė redakcijai žinomi) apie padėtį sakė: „Apie situaciją sužinojau iš klientų – dirbu viešojo maitinimo srityje. Žmonės atrodė sunerimę, skubėjo į banką. Žmonės banko skyriuje skubėjo išsimušti talonus, kantriai laukė eilėje. Kai kurie į banką atskubėjo atsiprašę iš darbo.“
Pašnekovė teigė, kad eilėse laukdami žmonės kalba, kad griūtis gresia ne vienam bankui.
Papildyta 15:10
Tarp Šilalės ir Tauragės gyvenanti moteris (vardas ir pavardė redakcijai žinomi) balsas.lt pasakojo, kad jos giminaitis dirba viename iš „Swedbank“ skyrių, todėl ją pasiekė informacija, kad šiuo metu Vakarų Lietuvoje banko klientai nėra įleidžiami į bankų skyrius. Anot jos, žmonės neįleidžiami dėl jų kiekio ir susiformavusios apgulties.
„Oficialiai dar niekas nepatvirtinta, tačiau kas skubės tą daryti. Yra šiek tiek nerimo, nes bandžiau pervesti tam tikrą sumą pinigų iš „Swedbank“ sąskaitos į kitą banką, man parodė, jog pinigai nuskaityti, tačiau trumposios sms žinutės apie sėkmingą operaciją negavau“, - pasakojo balsas.lt skaitytoja.
Anot jos, galbūt dar reikėtų šiek tiek palaukti, tačiau sms žinutė visada ateidavo vos tik pinigai būdavo nuskaityti.
Papildyta 16:21
Balsas.lt duomenimis, popiet Vilniuje esančiuose „Swedbank“ skyriuose ir prie banko bankomatų nebuvo matyti nieko neįprasta - nei eilių, nei sujudimo.
„Swedbank“: tokios kalbos neturi pagrindo
„Swedbank“ atstovai patikino, kad platinama klientus klaidinanti informacija.
„Pastarosiomis dienomis „Swedbank“ klientus pasiekia klaidinantys pranešimai, kuriuose abejojama banko veiklos tęstinumu ir skleidžiami jokio pagrindo neturintys gandai apie banką. Šie pranešimai platinami socialiniuose tinkluose, taip pat siunčiami sms žinutėmis, el. paštu ar telefonu.
Perspėjame savo klientus, jog tai yra klaidinanti informacija, neturinti jokio loginio paaiškinimo ir raginame ją ignoruoti. Bankas taip pat primena, jog už gandų ir klaidingos informacijos platinimą gresia teisinė atsakomybė. Bankas ketina kreiptis dėl klaidingos informacijos skleidimo į teisėsaugos institucijas.
Atkreipiame dėmesį, kad pranešimai parašyti su daugybe gramatinių klaidų, pateikiama klaidinga informacija apie kitus bankus. Neatmetame prielaidos, jog šios informacijos platinimu siekiama suklaidinti banko klientus. Šia situacija gali pasinaudoti ir sukčiai, siekiantys išvilioti asmeninius klientų duomenis bei užvaldyti gyventojų lėšas. Todėl klientai turėtų išlikti budrūs ir ignoruoti šią informaciją, o kilus klausimams visų pirma kreiptis į banką", – teigiama po kilusios panikos „Swedbank“ išplatintame pranešime.