Be jokios abejonės tai vartotojams gali kelti abejonių, laukiami produktai nevers ilgiau laukti vakarienės, tačiau, pasak viešųjų ryšių agentūros „Nova media“ vyresniojo partnerio Arijaus Katausko, teigimu šis laiškas klientus pasiekė laiku ir vietoje.
„Iš tiesų galimas scenarijus, kad klientų srautai padidėjo, tuo pat metu senieji „Barboros“ klientai jau buvo įpratę prie tam tikrų pristatymo terminų, aptarnavimo standartų. Tokiu atveju bendrovė šiuo laišku informuoja ir iš anksto atsiprašo už galimai kilsiančius nesklandumus. Tai yra tinkamo klientų aptarnavimo pavyzdys, kartu papildoma tema pabendrauti su klientais. Kompanija labiau nukentėtų neįspėdama apie galimus nesklandumus“, - portalui tv3.lt pasakoja komunikacijos ekspertas.
„Fresh Market“ atveju bendrovė ne tik iš anksto neperspėjo apie savo veiklos nutraukimą, tačiau ištrynė visus įrašus savo socialiniame tinkle. Tuo tarpu, pasak A. Katausko, „Barboros“ laiške labai aiškiai įvardintos ne tik priežastys, tačiau ir tai, ko bendrovė imsis, kad nesklandumai būtų laikini.
„Šiuo laišku Barbora sugebėjo ne tik palaikyti gerą ryšį su klientais, tačiau ir iškomunikuoti žinutes apie plėtrą, veiklos principus. Tokiu būdu laiškas klientams tapo ir puikiu platesniu ryšių su visuomene įrankiu, padidinančiu jau ne tik klientų, tačiau ir per kitus kanalus - žiniasklaidą ir socialinius tinklus - potencialių klientų dėmesį“, - sako jis.
Tiesa, kiek kitaip į šį pranešimą sureagavo Lietuvos marketingo asociacija, kurios valdybos nario Ryčio Buračo teigimu, tokiu tekstu deklaruojama, kad jie yra vieninteliai rinkos dalyviai ir taip yra naudojamasi esamu kontekstu.
„Taip, nebrukant savo tiesioginės reklamos yra primenama, kad kompanija yra vienintelė ir nuolatos derina savo kokybę. Iškomunikuoti visi privalumai, kuriuos kompanija turi , būtent tinkamame kontekste. Juk būtų nelogiška, jei būtų siunčiami atskiri pranešimai apie susidariusią situaciją“, - portalui tv3.lt sakė jis.