Didžiojoje Britanijoje dienraštis „The Financial Times“ pradėjo beprecedentę kampaniją. Reklamos agentūros DDB sukurtas reklaminis stendas – visiškai tuščias. Jame mažomis raidėmis parašyta reklaminė antraštė: „Pasaulinis ekonomikos nusileidimas. Kokią pirmą klaidą gali padaryti verslas?“.
Žemiau pateikiamoje nuorodoje nagrinėjami pavyzdžiai, kuomet verslas bankrutuoja, apkarpęs savo reklamos biudžetus. Reklama skatina verslininkus taupyti kitose srityse, tik ne reklamos.
„Šia kampanija siekiame pabrėžti, kad recesijos laikais reklamos biudžetų karpymas yra viena didžiausių klaidų, kurią gali padaryti verslininkai. Pasauliniais pavyzdžiais įrodyta, kad bendrovės, ir sunkiais laikais investuojančios į reklamą, po nuosmukio iškyla aukščiau nei jų konkurentai“, - komentavo „Financial Times“ rinkodaros vadovas Frances Brindle.