Bendrovė „Fazer Lietuva“ 2013 metais pasiekė 44,5 mln. litų apyvartą, t.y. 7 proc. daugiau nei 2012 metais. Per praėjusius metus šalies pakuotos duonos rinkoje bendrovė savo pardavimus pagal vertę padidino daugiau nei penktadaliu ir taip sustiprino užimamą antrąją poziciją (13,7 proc.).
„Augome jau trečius metus iš eilės – tokiomis rinkos ir konkurencijos sąlygomis tai yra labai didelis laimėjimas. Kokybė, naujų skonių ir tradicijų draugystė, pamėgti ir pripažinti prekės ženklai buvo pagrindiniai veiksniai, dideliais žingsniais vedę mus į priekį. Džiaugiamės praėjusių metų rezultatais, o šiemet ir toliau kursime išskirtinius produktus bei sieksime dar efektyviau reaguoti į duonos valgytojų poreikius“, – sako UAB „Fazer Lietuva“ generalinis direktorius Mindaugas Snarskis.